Hey meiden, ik heb dit onderwerp al geopend in het forum van zwangerschap maar krijg daar nie veel reacties, hoop dat jullie er hier iets meer van af weten. Het zit namelijk zo, ik ben vandaag iets meer dan 7wkn zwanger en ben vorige donderdag hevig beginnen bloeden, wij zijn dan onmiddelijk naar spoedgevallen gereden en daar deden ze een echo waaruit bleek dat met het vruchtje voorlopig alles ok is maar dat ik en grote bloedklonter in m'n baarmoeder heb. Nu moet ik al twee weken platliggen en donderdag moet ik terug op controle komen. De gyn zei dat het nog twee kanten kan uitgaan, het kan nog goed maar ook slecht uitdraaien. Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Ik heb namelijk begin april al een miskraam gehad op 10 wkn waar we pas op 13 wkn achter kwamen dus zou het niet echt aankunnen mocht het nu weer mis lopen. groetjes een bang meisje
hoi Heb hier geen ervaring mee. Wens je wel veel sterkte, lijkt me erg onzeker allemaal terwijl juist nu een goede zwangerschap wil hebben. Gr Samantha
Helaas kan ik je ook niet verder helpen. Ik denk inderdaad dat het afwachten is. Verder kan ik alleen zeggen, doe lekker rustig aan en maak jezelf niet al te veel zorgen (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Ik hoop voor je dat je een positieve echo mag hebben. Liefs Belliebel