Hey wvw, misschien verstandig om toch een echo te laten doen, dan weet je zeker dat alles schoon is! Zeker als je blijft vloeien!!
Hai JuullesD ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Ben benieuwd. Roos14, idd allemaal vervelende berichten hier! Hopelijk mag het voor jou allemaal snel opkomen en komen er giede berichten uit het andere onderzoek.
Heel veel sterkte! Hopelijk krijg je een echo om te zien of je baarmoeder schoon is. Ik heb ook 2x achter elkaar een MA gehad. Vanaf de eerste loop ik al bij de gyn. Na de 2e MA bloedonderzoek gedaan maar daar is tot nu toe niks uitgekomen. Nu helaas een lange nasleep ivm restweefsel.. Ook wij hopen op 2x dikke pech! Maar of ik dat kan geloven..
Hier helaas ook vier keer zonder pauze tussendoor misgegaanl na het Misgaan meteen weer zwanger en daarna weer mis. Hier wel bloed onderzoek gehad en utrogestan voor volgende zwangerschap wat dus nu ook weer raak is, volgende week echo en uitslag van bloedonderzoek. Sterkte he meid
Hopelijk werkt dat bij jou Lolababy!! Ook nog bedankt voor jouw reacte in andere topic! Erg aardig! Veel plezier en succes bij de echo volgende week! Ik duim echt voor je!
Ik ben nu na het stoppen met de pil de eerste twee rondes direct zwanger geraakt, maar beide keren een vroege miskraam gehad. Het bloeden is sinds gister gestopt. Volgende week hebben we een eerste afspraak met de gynaecoloog. Geen idee of er verder iets al gaat gebeuren. Het liefste gaan we gelijk weer verder deze ronde. Maar moeten we niet wachten tot na de afspraak met de gynaecoloog. En ik heb ook gehoord dat het kan zijn dat innesteling niet helemaal goed loopt. Of dat de miskramen een oorzaak hebben en je daardoor beter evt onderzoek kunt afwachten voordat het weer misgaat en alleen maar allemaal langer duurt. Wat is jullie ervaring hiermee en wat zijn evt adviezen van gynaecologen geweest?