miskraam en zwanger of niet

Discussie in 'Miskraam' gestart door brusje, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hallo
    1febr ben ik gaan bloeden
    2 febr bleek vruchtje geen tien maar 5 weken zou zijn.
    4 febr verloor ik alles

Nu begonnen mijn borsten (tepels) heel gevoelig te voelen vanaf 14 a 15 febr. Daarvoor had ik geen enkele symptoom meer.
    De 17de twee posieve testen en een week later op de 23ste weer 2 positieve testen.
    Is dit normaal met een miskraam of ben ik misschien op ieuw zwanger?

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik ben nog niet ongi

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hcg blijft nog een tijdje in je lichaam na een MK dus ga er niet van uit dat je opnieuw zwanger bent. Ik heb sinds enkele dagen ook weer onwijs veel pijn aan mijn borsten maar het is allemaal het gevolg van de hormoonhuishouding. Veel sterkte!

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat Kat schrijft, lijkt mij ook. Zou ook betekenen dat je binnen een paar dagen nadat je het vruchtje verloren bent, weer een eisprong hebt gehad.
    Na mijn MA bleven de testen ook nog wel een paar weken positief. Dus waarschijnlijk is het rest hCG.

Veel sterkte!

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Dank je wel. Het is de borsten wat voor mij een raadsel is.
    Ik heb eerder miskramen gehad maar dit is echt nieuw.
    Anywayz.
    Precies op tijd vandaag volgens mij ongi geworden. Dus yeaaaah we kunnen er weer voor :)

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    De bloeding heeft niet doorgezet is niks meer dan een veegje op wv papier geweest. Had vanmorgen toch wel iets verwacht.
    Iemand ervaring hiermee?

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    jah zeker, bij mijn Mk dacht ik dat hetbloedverlies ging doorzetten maar dat deed het niet. 4 dagen erna uiteindelijk wel. Ging gepaard met veel rug-en buikpijn.

Veel sterkte

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    dus nog vier dagen wachten. al voel ik mij wel zwanger, maar misschien zit dat in mijn hoofd. Ik heb eerdere miskramen gehad, maar dit is echt nieuw voor mij.

de laatste keer dat ik zo een bloeding had was toen ik zwanger was van de jongste.

maar ik wil daar niet vanuit gaan dat ik zo snel zwanger ben. zou het wel fijn vinden als die regels nou een keer doorbreken. En testen doe ik pas aan het einde van deze week. als ik nog niet ongesteld ben.

eisprong heb ik waarschijnlijk wel gehad. maar ik wil geen valse hoop hebben.

9. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    het hoeft niet perse 4 dagen te zijn hoor, kan ook vroeger.

Dat zwangere gevoel verdween bij mij ook geleidelijk aan, ik vond het vreselijk lastig omdat ik het niet wou maar ik kon er niks aan tegenhouden.

10. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ok ff snel verbeteren, jou miskraam is al achter de rug zie ik? Dan is het gewoon wachten op je volgende menstruatie. Vrees dat je niets anders kan doen dan afwachten en als ja dan alsnog positief zou testen op zwangerschap is het nog zeer de vraag of het is van je miskraam of nieuwe ZS.

11. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Het hoeft niet altijd zo negatief te zijn... Tis wel erg onwaarschijnlijk maar ik zou als ik jou was een controle echo laten maken... Heb je die eigenlijk wel gehad?

Ik had zo'n 10 dagen na mijn eerste miskraam (met 10 weken) mijn eisprong en had minder dan een maand na mijn eerste miskraam een positieve test (wel tussendoor negatief getest) bij mij was het hcg dus echt heel snel weer uit mijn lichaam ondanks het feit dat ik al 10 weken zwanger was (vruchtje gestopt met groeien met 8 weken). Resultaat mijn oudste dochter :)..

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik had tijdens en na mijn miskraam geen symptomen van enige zwangerschap. alleen had ik het idee dat ik mijn eisprong gehad te hebben. en toen mijn borsten ook nog eens gevoelig werden. toen ben ik gaat testen. verloskundige gebeld en die zei ook kan van de miskraam zijn. een week later weer getest en weer positief. maar ik laat liever een echo maken als ik overtuigd ben zwanger te zijn en denk dat ik 6 weken ben. dan zie je meer en klopt het hartje.
    ik dacht gister echt ongi te worden. maar nu voel ik mij zwanger??? en geen ongi.
    ik hou de opties open. maar wil pas testen einde van de week. deze week wachten op mogelijk toch een doorbreken van...

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Spannende tijden dus!! Hou ons zeker op de hoogte!

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Update van nu...
    Bloedverlies is op dit moment hetzelfde als dat het begon. Ik heb geen maandverband of enige vorm van bescherming nodig.
    Maar het is er wel. Alleen echt heeeeel weinig.
    Omdat het niet stopt. Want het druppelt wel. Vind ik dat ik dit toch maar moet gaan beschouwen als mijn ongi. En wie weet breekt straks de storm door. Maar blijf erbij dat sit echt nieuw is. Raar lichaam toch ook

Deel Deze Pagina