Hoe ziet de miskraam eruit? (Vruchtzakje)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kymmie, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    #1 Kymmie, 7 jan 2015
    Laatst bewerkt: 7 jan 2015
    Dag meiden,

Met oudjaarsdag heb ik te horen gekregen dat het vruchtje gestopt was moet groeien met zes weken. Ik was toen zeven weken zwanger. Ik koest wachten tot dat de miskraam zou doorzetten en ik het vruchtje zou gaan verliezen omdat ik niet gecurretteerd kan worden omdat het heel lastig was ingenesteld. Vanaf afgelopen vrijdag heel veel last van kramp gekregen en verloor een klein beetje bloed maar vooral heel veel slijm. Nu sinds twee dagen helder bloed.

Kan iemand mij vertellen hoe het vruchtzakje eruit ziet als je dat verliest bij een miskraam? Ik verloor net op de wc een groot stuk weefsel wat echt hard was en niet zoals een stolsel uit elkaar te drukken is. Dit was echt hard weefsel met een soort sliertje/strengetje eraan.

Vanmorgen heb ik nog een echo gehad en de dokter zei wel dat hij het vruchtzakje toen nog zag. Mijn hcg daalt namelijk best traag. Maar als ik nu het vruchtje ben verloren, dan moet mijn hcg dan toch vanaf nu sneller gaan dalen?

Graag jullie advies/kennis hierover.

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ah wat rot :( Ik heb een miskraam gekregen bij 6+1, en ik verloor vooral bloed, stolsels en een stuk 'weefsel' wat een beetje leek op een soort vliesje/mini-placenta, ook met een strengetje er aan. Echt een vruchtje heb ik niet gezien. Ik voelde dat ook uit me komen zeg maar. Hopelijk heb je hier iets aan. Sterkte!

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    De eerste was natuurlijk (tweede gecurreteerd). Ik hoorde het met 10w, maar het kleintje was met 6w zoiets gestopt (de rest ging nog een tijdje door schijnbaar). Wat wij zagen was letterlijk een zakje. Btje gelig/doorzichtig met een bloedpropje erin. Ik wist dat dat het was, want m'n onderbuik schoot meteen naar binnen. Ik voelde meteen platter.
    Mijn HCG duurde 4,5w voordat het helemaal gedaald was en ik stopte met vloeien. Het kan schijnbaar 4-6w duren, dus geen zorgen. Je lijf heeft tijd nodig om zichzelf weer op orde te krijgen. Bij sommige vrouwen duurt het lang, andere kort. Sterkte iig met het verlies!

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik heb het vruchtzakje enzo eigenlijk zelf niet gezien...
    Bloedverlies was zo hevig dat het er ergens in "verloren" gegaan is...

5. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Ik heb heel weinig nloedverlies. Maandverbandje per dag ofzo. Maar nu plopte er echt iets uit me toen ik op de wc zat. Bij mij was het wel bloederig qua kleur maar wel echt hard weefsel. Na naspeleln met water bleef het donker. Daarom twijfel ik ook omdat je idd overal leest dat het wat lichter van kleur mlet zijn. Maar wat kan het anders zijn?

6. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    Wat ontzettend vervelend Kymmie!
    Ik had sinds maandag licht bloedverlies en heb de volgende dag een echo gehad. Hierop was geen zwangerschap in de baarmoeder te zien en ook niet in de eileiders. Daarna urine getest en deze gaf aan positief te zijn dus wel zwanger. Ook nog bloed getest en mijn waarde was 300 iu/l. Veel te laag bij 8 weken.
    Gisteren heel veel bloedverlies gehad en veel last van buikkrampen en tegen de avond kwam het bij mij er ook uit. Ook bloederig, hard en donker met een sliert eraan. Ik ga ervanuit dat dit het vruchtzakje is geweest. Vanmorgen is mijn bloed opnieuw getest en was mijn waarde nog maar 85 iu/l. En op de echo was mijn baarmoederwand geslonken naar 3 mm. Volgens de arts zag het er goed uit.
    Heel veel sterkte met het verlies.

7. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Dan zal het idd wel het vruchtzakje zijn geweest. Wat rot dat jij dit ook hebt moeten mee maken. Jij ook veel sterkte.

Deel Deze Pagina