Ik heb bij de hunkemoller een zwangerschapsnachtjapon gekocht. Hij zit heeeeerlijk. Het is van een speciale vezel gemaakt die goed ademt, altijd op temperatuur is en en heeel zacht. Weet niet of ze er ook pyama's van hebben. Maar ik ben er erg blij mee. Geen klemmende broek meer op mn buik (ik vind het echt te koud om zonder pyama/nachtpon te slapen)
't Zijn geen speciale positiepyama's, maar bij de V&D hebben ze heel veel lekker grote pyama's en nog leuke ook!
gewoon naar de herenafdeling en daar atoenen pyama`s halen, lekker groot zijn die maar eigenlijk slaap ik altijd in een bigshirt
ik kan eigenlijk alleen van die bigshirts hebben, overdag thuis draag ik gewoon van die huisbroeken zonder elastiek
Ik heb een paar shirts gekocht in een grote maat, daar past de buik nu prima in. Op de site van esprit hebben ze volgens mij ook zwangerschapspyama's. succes,Mayke
ik heb vrijdag een mooie pyjama gekocht bij hunkemoller in de aanbieding het is geen positiepyjama het is een pyjama van een stof van modal, ( dat schijnt nog huidvriendelijker te zijn dan katoen) het past perfect ik kan er zelfs nog 3 x zo dik in worden haha
Merci voor de tips! Heb nu in Frankrijk een paar heren pyjamabroeken gekocht, daar zijn de benen minder lang van als je een grotere maat koopt. Ik heb niet zulke lange benen en als ik hier in NL een grote pyjama koop is hij meteen te lang. Eens kijken hoelang we hier nog inpassen
idd, hunkemoller! Die verkopen heerlijke pyjama's van stof die meerekt tot 40 weken zwangerschap, is mijn ervaring. En nu draag ik nog steeds diezelfde pyjama's. Ideaal dus!