Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Laub, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou vandaag eigenlijk 6 weken zwanger zijn, maar lag gisteren op de bank (ik heb al een aantal dagen flinke griep) en voelde opeens iets lopen. Dus snel naar het toilet en daar bleek het helemaal mis. Ik verloor veel helder en donkerrood bloed. Dus verloskundige gebeld dat ik een miskraam heb gekregen en ben er erg verdrietig over.
    Alleeen is het bloedverlies wel gelijk gestopt na het toiletbezoek en ook vandaag zie ik geen bloed. Is dit dan wel een miskraam? Ik had eigenlijk verwacht dat net als bij een menstruatie het bloedverlies een tijdje zou aanhouden. Ik heb wel telkens steekjes in mijn buik.
    Ik heb de hoop wel opgegeven, maar vroeg me af of het normaal is dat het bloeden zo snel stopt. Ik wil vanmiddag weer gaan werken, maar ben bang dat dan de stolsels gaan komen. Ik vroeg me af of iemand me iets over het verloop kan vertellen. (Al zal dit bij iedereen verschillen...)

2. Love123

Love123 Actief lid

7 dec 2016
    138
    9
    18
    Ik durf je hier geen antwoord op te geven. Is het niet mogelijk dat je verloskundige een echo gaat maken? Dan heb je in ieder geval zekerheid. Zij zal je ook advies kunnen geven wat je dan bet beste kunt doen.
    Sterkte!

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Bij mij begon het helaas ook zo ongeveer als bij jouw, en elke dag verloor ik steeds wat meer. Pas na 4 dagen verloor ik stolsels!

Misschien is het mogelijk dat je een (inwendige) echo laat maken bij de verloskundige?
    Ik hoop dat er niets aan de hand is, en dat alles nog goed is bij je!
    Sterkte!!!

4. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen een belafspraak met de verloskundige. Ik heb vandaag alleen een beetje lichtbruine afscheiding gehad. Ik snap er niks van

5. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg volgende week een echo en dan weet ik meer. De verloskundige wist het ook niet, omdat elke miskraam anders is. Maar normaal gesproken blijf je wel een aantal dagen bloeden. de bloeding zou ook ergens anders vandaan kunnen komen. Dan zou ik nog steeds zwanger zijn:(

6. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen zondag en dinsdag een bloeding gehad. Dinsdag mochten we voor een vroege echo komen. Er was nog geen hartslag omdat het nog te vroeg was, maar er zat zeker wel een vruchtzak met vruchtje. Nadien ben ik geen bloed meer verloren, dus ik ga ervan uit dat alles gewoon goed zit en dat het bloed ergens anders vandaan kwam.
    Bij mij liep het er ook echt uit hoor, dus ik was redelijk in paniek.
    Als ik jou was zou ik dus nog gewoon hoop houden en even de echo afwachten. :)

7. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan pas dinsdag 3 jan in het ziekenhuis terecht voor een echo... Ik voel me zo k#t

Deel Deze Pagina