Miskraam nummer 4...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Frummels, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Applejo mijn schildklier is inderdaad al een keer gecheckt maar ik weet niet precies wat, daar moet ik nog achteraan. Ik heb namelijk begrepen dat ze vaak maar een deel testen (TSH en FT4), maar bijvoorbeeld niet TSH receptor antistoffen en TPO antistoffen, terwijl die ook voor herhaalde miskramen kunnen zorgen. Hebben ze bij jou wel alles gecheckt? Ik ga dit sowieso in Gent laten doen.

En een vroege miskraam KAN komen door verkeerde schildklier waardes maar dat hoeft natuurlijk niet he. Kan ook een aanlegfout zijn, een ander probleem in je lijf (geen goede vitamine-opname of tekort, stollingsprobleem, immuunprobleem, baarmoederafwijking). Gaan ze nu bij jou aanvullend onderzoek doen of (nog) niet?

2. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ze hebben bij mij nu alles getest mbt schildklier. Nee, inderdaad komt zeker niet alleen door schildklier. Heb nu nog c hromosonenonderzoek lopen. En ze gaan in januari een biopsie doen vd baarmoederwand. Moet 2 januari terug komen om mn HcG te laten prikken. Ben heel onverstandig bezig eigenlijk. Ging vanmorgen weer een kv test doen en nog steeds een dikke streep. Bahh... baal ik van. Hoop dat t afloopt. De gyn heeft trouwens weinig met testen.. wat ik wel begrijp. Maar toch, zie die strepen liever lichter worden ipv donkerder. Zal ik ze plaatsen? Of liever niet in dit topic?

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie mijn onderschrift. Sterkte!

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Appeljo van mij mag je ze plaatsen hoor, ik heb geen moeite met positieve testen. Je hcg was een paar dagen geleden nog 180 toch? Een zwangerschapstest is vanaf een hcg van 10-25 positief dus het is helaas logisch dat je testen dan in het begin nog donker blijven.
    Ze vermoeden bij jou een bbz die zichzelf aan het oplossen is toch? Hopelijk is het hcg snel uit je lijf. En ik snap dat testen wel hoor, had ik in jouw geval wellicht ook gedaan. Ik test ook altijd een week na m'n miskramen om te zien hoe het staat met m'n hcg (al had ik geen bbz). Maar wordt je streep donkerder of is ie even donker? Knuf voor jou! Fijn dat ze nu in ieder geval onderzoek doen!

Bedankt voor jouw positieve berichtje Minty! Wat heerlijk dat jouw kleine al rond een half jaar is. Mag ik je vragen in welke weken het bij jou mis ging?

5. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik zal je een link in pb sturen. Had m erbij staan maar hij is weg...

6. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze waren allemaal tussen de 5 en 13 weken, maar iedere keer was het anders. Ik heb twee keer een kloppend hartje gehad en ook een keer een lege vruchtzak die niet vanzelf loskwam (cytotec gebruikt). Dat is ook de keer geweest dat ik extra progesteron gebruikte. De rest is allemaal spontaan gekomen.

Veel sterkte! Weet dat het bij bijna iedereen uiteindelijk goedkomt. Maar ik wet nog heel goed hoe ik me 1,5 jaar geleden voelde na de vijfde keer: de moed zakt je echt in de schoenen.

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bedankt Minty, jouw verhaal geeft mij hoop!
    Heb ook echt het gevoel dat ik mama ga worden, ik weet alleen nog niet wanneer. Ik hoop dat ik niet heel lang meer hoef te wachten.

Deel Deze Pagina