2 weken geleden heb ik een miskraam gehad,maar de gyn weet het niet zeker, omdat mijn hcg niet goed daald,ik heb flink gebloed ,maar mijn hcg blijft op 100.5,de gyn zegt dat is raar,ik moet elke week bloed prikken, en mijn baarmoeder is leeg geen vruchtje gezien,en de cluerblue test geeft me nog steeds 2-3 weken zwanger ,toen was ik 6 weken zwanger ,en ik heb de hele week pijn midden onder mijn buik, vorige week was de pijn aan de rechter kant,nu heb ik allen een beetje bruin verlies.
he vervelend zeg maar goed in de gaten houden voor het geval het inderdaad een bbz is. Heel veel sterkte, liefs miek
Hmmm zou idd kunnen wijzen op een bbz. Hopelijk is dit niet het geval. Wordt er niet even naar je eileiders gekeken? Ik kreeg met 8 weken ontzettend veel pijn en had toen al behoorlijk wat bloed in mijn buik. Heb verder geen ervaring met een miskraam, maar zou het heel goed in de gaten houden!
Als je hcg daalt breekt je lichaam het zelf af. Ik hoop dat het bij jou ook gaat dalen! Ik had bloed en stolsels in mijn buikholte en die veroorzaakten ook pijn. Misschien dat jij dat ook hebt... Sterkte!
halloo,ik heb net van de ziekenhuis gekomen,ik heb inderdaad een bbz,ben met spoed vrijdag geopereert.
ik heb een vraag wanner kan ik weer probeert zwanger te worden,ik wil zo snel terug zwanger worden. ik 4 jaar geleden ook een mola zwangershap achter de rug. maar ik heb gelukkig een kind van 12 jaar en 1 van 7 jaar.
Wat naar dat het toch een bbz was! Fijn dat je weer thuis bent nu. Ik moest wachten tot mij hcg weer 0 was... Ze raaden over het algemeen aan om een cyclus te wachten om even weer opgang te komen en je lichaam er weer klaar voor te maken. Vraag het anders even na als je weer op controle bij de gyn komt. Het zal voor iedereen vast anders liggen! Sterkte!
Wat rot dat het toch een bbz was! Er werd mij niks gezegd over wachten, dus dat heb ik ook niet gedaan! Resultaat zie banner Sterkte met je herstel!
welke behandeling kan ik krijgen om zwanger te raken ,na een mola zwangerschap 4 jaar geleden ,en nu een bbz,ik kan de gyn vragen ,maar ik wil eerst van jully weten,want ik wordt moeilijk zwanger,na 3 jaar na de mola was ik weer zwanger maar een bbz,dus ik wil een vruchtbaarheid behandeling ,maar ik weet niet wat de gyn ga doen. wie kan me helpen?
Ik heb er een paar weken geleden met de gyn over gesproken en wij zouden uitkomen op iui en dan ivf. Ik weet alleen niet of dat voor jou ook geldt...