Hallo, 6 maart heb ik een miskraam gehad en vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het toch geen tweeling was. De test is positief, een donker roze streep is te zien, betekent dit dat ik nog zwanger ben of is het gewoon zo dat er genoeg HCG aanwezig is ondanks de miskraam? Groetjes
als je een miskraam op de natuurlijke manier krijg blijft de zwangerschaps hormoon erg lang in je lichaam dus de positieve test is nog van je miskraam ben ik bang voor ik zou als ik jou was gewoon over paar weken weer testen
Oh ok, ik vroeg de huisarts op 6 maart, toen de miskraam zich aankondigde, wanneer ik een test kon doen, toen gaf zij aan dat het met een weekje al kon. Ik bel haar morgen voor de zekerheid om dit na te vragen.
ik had na mijn eerste miskraam nog weken eeen hoog hcg dus dat verschilt behoorlijk per persoon succes liefs miriam
Dat is niet anders dan logisch, want je moet weer ontzwangeren. Vraag me af waarom de arts dat gezegd heeft. Ik hoop aan de ene kant niet dat het positief is, heb inmiddels al heel veel cafeine (energy drinks) op en een aantal keren ibuprofen geslikt.
het kan zijn idd dat je nog hcg in je lichaam hebt zitten bij de een duurd het wat langer als bij de ander misschien even wachten en over een tijd nog een test doen en zoals ik al eerder zei: vertrouw je het niet gewoon de huisarts bellen meid misschien kan hij bloed laten prikken om te kijken hoe hoog de waarde is van hcg. enzo
Neey, ik vertrouw het niet, want ik heb nog steeds last van ochtendmisselijkheid, misselijkheid bij het ruiken van de deo die ik jaren gebruik en heb nog last van gespannen borsten en ben ook nog eens duizelig (maar dit laatste kan ook komen door het bloedverlies en lage ijzergehalte). Denk dat ik vandaag tijdens de spreekuur van de arts ff ga bellen. Thanx
succes hoop dat je antwoorden krijgt waarom je deze klachten nog hebt en mishien dat ze of uit kunnen sluiten dat je zwanger bent of feliciteren meid denk aan je liefs miriam
Ik had precies hetzelfde als jij, de huisarts feliciteerde mij zelfs al! Mijn testen werden steeds donkerder. Alleen bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Ik zou het er idd niet bij neerleggen dat het 'nog een overblijfsel van je miskraam is'. Vooral niet omdat je nog symptomen hebt.
Hoelang na de miskraam heb je een test gedaan? Dus je was toch nog zwanger na een miskraam alleen was t een bbz?
Een week na mijn 'miskraam'. Maar ik weet nog steeds niet of het een tweeling was of alleen een bbz. Zal ik ook nooit weten. Tweelingen komen wel in de familie voor. Maar ik denk alleen een bbz hoor. 26 februari begon ik te bloeden en kreeg ik de melding dat het een miskraam was. Ik bleef mij maar zwanger voelen.
Oh jeey, ik lees dat ze bij jou een eileider hebben verwijderd! Vreselijk. Het spijt me voor je! Nou, ik heb 18 maart een afspraak bij de gyneacoloog. Ik hoop niet dat het iets ergs is. Want ik voel me zeker wel zwanger en mijn buik is ook nog opgezwollen. Verder heb ik ook af en toe steken aan de rechterkant van mijn onderbuik. Het zal toch niet waar zijn?! De steken zijn netals die van een eisprong. Oh jeey, nu begin ik me zorgen te maken.
Ik heb 4 weken geleden ook een miskraam gehad..maar mijn buik bleef maar doorgrooeien en ik bleef ook nog symptomen houden..voelde me nog echt zwanger..maar gister heb ik een echo gehad bij de vk en daar was helaas echt niks meer op te zien..het waren toch nog de hormonen die in mijn lijf zaten....
toen ik bij mijn 1e zw.schap de test deed, had ik al een mk gehad (dat wist ik alleen toen nog niet) deed een paar weken later voor de lol een tets en die wa ineens nega! Ik heb gewoon een week of 3 gedacht dat ik zwanger was terwijl het al mis was...
hoi, ik heb van mijn gyn begrepen dat het zeker 2 weken kan duren voordat het hcg hormoon niet meer zichtbaar is op de test. Het is vervelend om te moeten wachten. Hcg zorgt voor al die zwangerschapskwaaltjes zoals, misselijkheid, anders ruiken, gespannen borsten, lichte buikpijn, groeiende buik etc etc. Dus als je hcg in je lichaam hebt, heb je die kwaaltjes of van je ouden zwangerschap of eventueel van een nieuwe...... Als je het niet vertrouwt laat de dokter of gyn het dan bepalen, dan ben je van je onzekerheid af.... heel veel succes!
Ik heb dinsdag een afspraak bij de gyn. Als die mij geen antwoord kan geven doe ik weer een test. Als ik 't goed begrijp, moet de streep wel lichter worden na een miskraam.
Ik heb ook begrepen dat deze ook lichter moet worden en bij mij was dat ook het geval. Een week na de curretage nog een dikke streep en drie weken na curretage een heel licht streepje. Het kan dus even duren, maar ik hoop dat je snel uit je onzekerheid wordt gehaald!
Ik belde de arts op voor een bloeduitslag (voor wat anders), toen vroeg ze me naar de miskraam. Ze vroeg ook of ik al een test gedaan had, toen ik antwoorde met jah die was positief, verwijst ze me eindelijk door voor een echo. Wie heeft deze echo (vaginale) ook gehad?
ik heb pas een vaginale echo gehad... en meis geloof mij die doet echt niet zeer... ik vond het wel fijn had jrukje aangetrokken zodat het niet zo bloot voelde... en hij zei ook als het zeer doet even aangeven want dan gaat het neit goed hoort niet zeer te doen...