Hi allemaal, Wij zitten momenteel in ronde 12 en de frustratie is groot. Toen wij in 2014 voor het eerst probeerden, waren we in één keer zwanger, maar helaas werd dat een miskraam. Toen een half jaar gewacht. Nu lukt het dus niet zomaar, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik flink wat overgewicht heb (wordt aan gewerkt!). Ik heb wel een enigszins regelmatige cyclus van 26-29 dagen. Ik zit nu 4 dagen voor NOD en heb gevoelige borsten. Dat kan natuurlijk zijn omdat mijn menstruatie eraan komt. Mijn ovulatie is kleine anderhalve week geleden geweest (test). Zojuist had ik plots veel afscheiding. Ik ben naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar het was helder wit, vloeibaar slijm. Ik herken dit niet van eerdere maanden. Zou het eventueel een vroeg symptoom kunnen zijn? Ik zit me waarschijnlijk om niks op te winden, maar het zou zo mooi zijn als het nog binnen het jaar zou lukken....
Volgens mij is veel witte afscheiding wel n symptoom ik weet er verder helaas weinig van maar ik ga heel hard voor je duimen, t is je gegund!