Hallo dames... Gisteravond om 18:00 uur heb ik een echo gehad bij de verloskundige omdat ik sinds zaterdag bloedverlies had met lichte krampen en wat stolseltjes... Ze kon niks zien op de echo.. Omdat het nog zo pril is zei ze... Ik moet nu wachten tot het bloeden is gestopt en dan nog een zwangerschapstest doen.. Als die positief is dan gaan ze later nog een keer kijken of er wat zit... En als hij negatief is dan heb ik een miskraam gehad... Ik vrees dus eigenlijk het laatste... Dat ik een miskraam heb gehad... Maar ik heb nog helemaal geen vruchtje gezien... Vind ik zelf een beetje raar... Heb nog nooit een miskraam gehad en dit is me tweede zwangerschap... Of was het nog te klein om het te zien? Nou ja.. Het is dus gewoon maar even afwachten wat de test dus gaat zeggen...
meis ik wil ff reageren hoelang ben je zwanger? waarom doen ze geen bloedtest? dan kunnen hun zien of je waarde gelijk is met hoever je zou moeten zijn als ze dan een aantal dagen verder zijn en weer prikken kunnen ze kijken of je stijgt of daalt. een zwangerschapstest kan positief blijven aangezien het hormoon in je lichaam kan blijven zitten zo is het bij mij gegaan in ieder geval! ik zou er op staan in ieder geval ik heb dit in ieder geval nog nooit gehoord liefs en ik duim voor je
Heel veel sterkte met het wachten. En ik zou idd ook eisen om een bloedtest. Die onzekerheid is killing. Liefs Hope
ow oke.. ja ik ben of zou vandaag 5 weken zijn... ja ik snap het ook niet echt hoor.. ik heb er hier wel heel veel over gelezen met dat ze meteen bij vrouwen een bloedtest doen... maar die vrouw zei dat ik moest afwachten tot het bloeden as afgelopen en dan weer een test doen.. Maar goed, ik bel morgen even naar de huisarts... Daar kan ik het tog ook vragen? Of moet ik dan perse naar de verloskundige toe? En ja, julie hebben gelijk dat het hormoon altijd wel in je lichaam blijft.. Ook dan niet echt handig om dan zo rond te blijven ropen als de test positief zou zijn haha...
Luana, met 5 weken moet je wel een vruchtzak kunnen zien. Zag je die wel bij jou? En bij de gyn kan soms al wel een vrucht worden gezien als het echo-apparaat goed is. Hopelijk heeft het niks te betekenen. In ieder geval heel veel sterkte en ik duim dat alles toch goed zit.
Nou bij de echo was alleen het slijmvlies van de baarmoeder te zien... Ze zag geen vruchtje oid... Ze zei dat er rond deze tijd ook bijna niks te zien is.. Kwa vruchtje enzo... Dus ik denk zelf al wel dat het een miskraam is geweest... Dus ja... Ik denk dat ik gewoon een test doe als het bloeden is gestopt...
ik wil niet veel zeggen he en je helemaal niet naar beneden halen of zo maar ze hebben bij mij 2 weken geleden een echo gemaakt een buik echo nog wel (geen inwendige echo) en ze konden het vruchtje nog niet zien was nog te klein idd kan kloppen met 4 weken maar ze zaken wel een vruchtzakje en die moeten ze altijd kunnen zien want met 4 weken is het vrucht zakje 5 mm en dat moeten ze gewoon kunnen zien en als ze alleen slijmvlies hebben gezien ben ik ook bang voor je dat het een miskraam is geweest en ik weet hoe rot het is heb er zelf 4 gehad maar ik zou ook gewoon je huisarts op bellen en om een bloedtest vragen dat kun je zeg maar morgen doen en heb je 2a3 dagen later de uitslag en zit je ook neit zo lang meer in onzekerheid want als je zeg maar nog 2 weken vloeit kun je 2 weken niet testen snapje wat ik bedoel alvast hel veel sterkte met het wachten groetjes syboena
Ja nee oke.. Ik begrijp het ook helemaal niet verkeerd hoor Je haalt mij ook helemaal niet naar beneden... Maar zoals ik al zei hebben ze alleen het slijmvlies gezien dus dan weet ik wel zeker, na wat jij hebt gezegd, dat het inderdaad een miskraam is geweest... Want een vriendin van mij heeft ook een echo gehad met 4 weken en 6 dagen en daar zag ze op de echo een klein zwart dingetjes.. En bij mij niet.. Maar ik ga morgen gewoon de huisarts bellen en dan vraag ik gewoon om een bloedtest... Het komt allemaal wel goed... En volgens mij is morgen de laatste dag dat ik ga vloeien.. Is al bijna gestopt haha... Liefs, sandra