Miskraam of drieling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mellowyellow, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Ik ben dus zwanger, zo rond de 6 weken.
    Vanmorgen voor de eerste controle bij de gyn geweest.

Na enige berekening kwam zij op 5.3 weken uit en vreesde dat we te vroeg waren om wat te kunnen zien op de echo.

Inderdaad konden we geen embryo zien maar wel 3!! vruchtzakjes....

Ze gaf aan dat ze er nog niks van kon maken en we de 28e terug moeten komen voor een nieuwe echo.

Ik heb al twee kinderen en was bij beide (jongens) 9 maanden lang zo ziek als een hond, nu heb ik dus nergens last van. Ben wat moe en heb pijnlijke borsten.

Zoals ik het nu zie is het of niet goed of het zijn er 3... either way, shocking!

Ik baal er zo van om te moeten afwachten, wilde het even van mij afschrijven.

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Meid, hoezo denk je dat het misschien niet goed is?
    Hij heeft toch al 3 vruchtzakjes gezien, is toch een goed teken?

Ik snap dondersgoed dat je nerveus bent.
    Aan jezelf gaat twijfelen.
    Dit heb ik ook hoor.
    Ik moet zelf ook de 28e voor mn 1e echo en ben ook bloednerveus.
    Maar denk dat dat erbij hoort.

Ik hoop dat we die dag allebei mooie hart activiteiten mogen zien;)

3. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Haha 3 vruchtzakjes lijkt mij idd shocking! Ik had met 4 weken plus een paar dagen ook alleen een vruchtzakje. Paar weken later (7 weken + paar dagen) een boontje met kloppend hartje. Een leeg vruchtzakje (tenminste.. lijkt leeg omdat het "vruchtje" nog te klein is) is op jouw termijn heel normaal. Enige wat je kunt doen is afwachten. Komt echt wel goed!

4. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Dank jullie voor de lieve comments, je kan niet anders dan afwachten.
    We hopen op een goede echo natuurlijk.

Ik ga me maar eens inlezen op meerlingen zwangerschap en bevalling.
    Ik ben 38 en mijn vader is er een van een tweeling dus we hielden echt wel rekening met een tweeling maar drie?! Omg, daar heb ik geen seconde aan gedacht.

Jij ook succes de 28e Skyangel!

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wow, dat is heftig! Het kan 2 kanten opgaan: of heftig positief nieuws, of heftig negatief nieuws. Alhoewel, het gebeurt ook dat er meerdere vruchtzakjes zijn en er uiteindelijk in 1 vruchtzakje leven komt. Dan doen de anderen zeg maar "niet meer mee".

Heftig voor je! Vind de 28ste eerlijk gezegd ook wel ver weg! Waarom mag je dan niet volgende week? Dan zou je echt wel meer moeten zien..

6. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

4 jan 2014
    117
    0
    0
    Mijn man is volgende week op reis en ik wil hem er wel graag bij hebben ( hij wil er zelf ook bij zijn) Dus de eerstvolgende datum was de 28e.

Voelde me net tijdens het boodschappen doen ook ineens heel duizelig en trillerig, denk dat het de shock is :)

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh ja, dat begrijp ik. Maar wel frustrerend nu!

8. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    3 is ook niet niks zeg!!!

Mn vriend en ik houden ook rekening met een meerling aangezien wij allebei tweeling zijn.
    Hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar het kan wel haha!

Ik vind de 28e ook zover weg, zeker nu de dagen zo langzaam lijken te gaan zucht...:(

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Balen dat je zo lang moet wachten zeg, maar begrijpelijk dat je je vriend mee wilt hebben!
    Hopelijk was het gewoon nog te vroeg om het goed te kunnen zien!

Drie zou wel leuk zijn! :) Dat je niet ziek bent zegt gelukkig ook helemaal niks!
    Succes en hopen op een goede echo de 28e!

Deel Deze Pagina