Miskraam of EUG/buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Gliss, 30 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Lieve, lieve Gliss. Hoewel je weet, in alles voelt, 100% zeker bent dat het écht niet goed kan zijn, die bevestiging is alsnog keihard. Gelukkig is er nu eindelijk duidelijkheid. Ik hoop dat de medicatie goed werkt. Je hebt je portie ellende wel gehad de afgelopen weken na alle spanning.

De medicijnen zijn mij ontzettend meegevallen (en daardoor werd ik ook weer onzeker, want hoezo verging ik niet van de pijn en was ik niet enorm aan het bloeden?) toch was alles weg. Ik heb het vruchtzakje niet eens gezien, amper stolseltjes, alleen maar helder bloed een paar dagen.

Er wordt aan je gedacht.. ❤️

Gliss vindt dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Veel liefs en sterkte ♥️

Gliss vindt dit leuk.
  3. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ah, pfff sterkte. Eindelijk duidelijk nu dus. :(

Gliss vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Eindelijk duidelijkheid. Maar hoe dan ook alsnog vreselijk! Heel veel sterkte meis..

Gliss vindt dit leuk.
  5. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Goed dat je nu weet waar je aan toe bent, maar het blijft ontzettend verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte.

Gliss vindt dit leuk.
  6. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Sterkte! Gelukkig eindelijk duidelijkheid. Hopelijk valt de miskraam lichamelijk mee en kan je eindelijk beginnen met verwerken.

Gliss vindt dit leuk.
  7. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Jemig wat een ellende heb je de afgelopen weken moeten verdragen... En nu eindelijk duidelijkheid, maar wel alsnog heel verdrietig. Ik hoop voor je dat de medicatie meevalt en je snel helemaal schoon bent. Hopelijk kun je dan even bekomen van alles en/of weer doorgaan wanneer jullie er klaar voor zijn. Knuffel voor jou!

Gliss vindt dit leuk.
  8. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Duidelijkheid is fijn..
    Maar daarom blijft dit een enorm verlies, heel veel sterkte!!

Gliss vindt dit leuk.
  9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig meid, maar fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben. Veel sterkte ❤️

Gliss vindt dit leuk.
  10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Nog even een afsluitend berichtje voor dit topic.
    Maandagmiddag 31/5 mifegyn ingenomen en 24 uur later 4 tabletten cytotec/misoprostol vaginaal (half uur van te voren 2x aleve).
    Na ongeveer een half uurtje lichte buikkrampen. Toen ik 2 uur na inname naar toilet ging had ik licht bloedverlies en voelde ik ineens iets uit me glijden (opgevangen). Dit was het vruchtzakje, heel apart. 2,5-3 x 2 x 2 cm ongeveer, wit doorzichtig glad zakje met wat wittige weefsel eraan en rood strengetje. Ik was echt verbaasd dat dit met zo weinig pijn en bloedverlies gepaard ging. Wel iets te vroeg gejuicht want s avonds zo'n 3 uur lang heftige buikpijn in golvende krampen gehad en flink helderrood bloedverlies. Daarna en tot op heden menstruatiekramp die gevoelig is, maar te doen en matig bloedverlies.
    Ik ben erg opgelucht vooral, het lijkt erop dat het goed is verlopen. 18 juni controle in ziekenhuis of het schoon is. Doe denk 1 en 2 weken na mk test om te zien of HCG afneemt.
    Vorige keer had ik op dag 18 na mk weer een eisprong, maar toen was ik pas 5 weken en was het hcg al gedaald daarvoor. Dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
    Ben wel direct minder misselijk :) daar had ik vanaf week 5 behoorlijk last van + maagzuur

Spectre vindt dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Sterkte met het verwerken van dit alles! Duidelijkheid na deze onzekere periode is fijn, maar het blijft verdrietig.

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    @Gliss ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat je schoon bent

Gliss vindt dit leuk.
  13. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dankjewel!
    De echo was heel goed. Schoon en opbouwend bms van 7mm (dat is mijn recorddikte bij punctie) en een dominant follikel van 16mm. Zit op CD18 na miskraam.
    Mijn cyclus is dus al 2-4 dagen na mk op gang gekomen (normaal ovulatie op CD18), terwijl ik echt bijna 1,5 week nog hcg knaltesten had en zelfs nu nog een tuurstreepje.
    Dus blij verrast en dankbaar dat mn lichaam het weer oppakt :)

Spectre, Muisje2016 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.593
    4.447
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je lijf het zo snel weer opgepikt heeft! ❤️

Deel Deze Pagina