Hallo ik zit ergens mee. Als mijn vruchtbare dagen naderen kijk ik altijd naar de afscheiding, draderig helder slijm betekend dat de vruchtbare dagen zijn, zoals vast wel bekend bij jullie. Ook voel ik naar mijn baarmoeder mond, die is dan heel zacht en staat open. Als ik dit merk schrijf ik op welke datum dit is en altijd wordt ik 14 dagen later ongesteld. De laaste keer zaten hier ineens maar 11 dagen tussen. Ik had veel last van klachtjes, zoals erg vermoeied, steekjes onder in mijn buik en liezen, pijnlijke rug, borsten erger pijnlijk dan anders en mijn tepels waren ook iets verkleurd. En 9 dagen na het vruchtbare slijm had ik steeds heeeel licht roze bloedverlies, terwijl een menstruatie bij mij dan met wat bruinverlies begint. Na 2 dagen zetten de menstruatie echt door en waren alle klachten ook meteen verdwenen. Ik vond het achteraf erg vreemd, het klopt niet met elkaar. Dus ik vraag mij echt af of ik soms toch heel even zwanger ben geweest...? Heb trouwens nog wel n test gedaan, 8 dagen na het vruchtbare slijm, en die was negatief. Pfff raar idee maar hebben jullie ideen hierover??
Weet niet Lauwra, heb afgelopen ronde ineens ook een luteale fase van 11 dagen gehad. Megapijnlijke (.)(.), warm, moe, overdeven emotioneel etc. Ongesteldheid was ook veel heftiger dan gewoon, en duurde iets langer. Er kwam best wat rommel/stolsels mee... Deze zomer heb ik dit ook een keer eerder gehad, omdat ik even niet wist hoe mijn cyclus was en ent terug van vakantie bleef ik ovu testen. had op dag 30 en 31 super-knal positieve ovulatietesten, mij nborsten waren enorm en pijnlijk, dan erna plots heeel heftig ongi, borsten werden meteen ook minder. Heb het idee dat dit 2x ff heel kort zwanger was. Zoals je leest gaat het vaak vroegtijdig mis, daaromwordt er afgeraden voor je nod te testen. ook vanwege de emotionele klap die je kunt oplopen.
Zou dus allemaal best goed kunnen, bij jou ook! Gelukkig zijn de testen meestal zo dat ze pas na de nod positief kunnen worden. Ik zal ook niet zo gauw de test gebruiken die ze bij matcare verkopen, die kun je al vanaf 6 dagen voor je nod gebruiken! Ik weet dat er idd veel mis dan gaan in die eerste dagen na de bevruchting, maar ik had dit nog nooit gehad en vroeg het mij dus af! Voel me er ook gelukkig niet echt emotioneel onder!