Hallo meiden, Begin 2010 is het dan eindelijk zo ver! Dan stop ik met de pil en gaan we voor ons eerste kindje. Zelf wil ik al langer zo onwijs graag een kindje, maar mijn vriend was er eerder nog niet klaar voor. Na een paar keer een goed gesprek, heb ik het een tijdje laten rusten en toen kwam hij er gelukkig zelf mee. Zijn er hier meer meiden die binnenkort voor een kindje gaan en alvast daarover willen kletsen? Lijkt me leuk om alvast ideëen uit te wisselen enzo. Mamaloe
Hi leuk hoor.. als ik jou was zou ik alleen nu alvast stoppen met de pil en zo lang met het condoom vrijen, want je kunt last hebben van ontpil verschijnselen.. en tja dan ben je misschien eerder zwanger, is een tip hoor.. verder moet je hetzelf weten.. Succes ermee en hopelijk is ook voor jou 2010 een vruchtbaar jaar.. hihi
Hallo mamaloe! Wat leuk dat je gaat stoppen met de pil, ik weet hoe het is om daar al een lange tijd naar te verlangen. Ik wil al jaren kinderen eind maart ben ik eindelijk gestopt met de pil. Helaas nog steeds niet zwanger, de tip van lientjelove is een goede, ik heb namelijk ook lang last gehad van 'ontpillen'. Maar goed, we oefenen hard door, uiteindelijk zal het het allemaal waard zijn. Ik kan niet wachten totdat we eindelijk een positieve test hebben!! Succes ermee in ieder geval! Groetjes, Cybi
Heej wat leuk! Ik ga ook stoppen in 2010, ik weet nog niet of het 1 januari of op mn verjaardag 3 februari is, maar 1 van die 2 in ieder geval wel, ik verwacht ook nog last te hebben van ontpillen e.d. en we krijgen eind volgend jaar ons huis opgeleverd, dus ik hoop dat ik dan zwanger ben maar ja de tijd zal het leren allemaal. gezellig, hoop dat er nog meer meiden hierbij komen
Bedankt voor de reacties! Lientjelove en sybi, bedankt voor de tip. Ik zal het vandaag gelijk met mijn vriend bespreken. @ anita85, tja ik bijna ook niet hoor, maar ja ben al lang blij dat mijn vriend dan wil. Ik was bang nog wel een jaar te moeten wachten, dus dan valt dit mee. Fijn dat jullie er al voor gaan, veel succes. @ happygirl85, wat leuk dat we ongeveer gelijk gaan beginnen. Eind januari of uiterlijk de eerste week van februari gaan wij voor het echie beginnen. Kun je het wachten nog wat op brengen? En ben je er wat nuchter onder? Of zoals mij al vol op aan het fantaseren of namen en geslacht enz.? Iedereen veel geluk gewenst met kinderen krijgen!! Mamaloe
hoi hoi ik stop ook in januarie eigenlijk nu al zit aan de prikpil en moet jan. weer halen maar dat doen we dus lekker niet ben ook al op advies van de ha begonnen met foliumzuur en jan. ook met etos zwanger worden ook mede door die prikpil en mijn g.b. om er zeker van te zijn dat ik voldoende binnen krijg nou dames laten we hopen dat we een vruchtbaar jaar tegemoet gaan hahaha groetjes chantie
Haha ik zag dat ik pas had gereageerd, maar ik ben plots halverwege mn strip gestopt. Zomaar ineens, dus we wachten het nu af @mamaloe26 wij hebben voor beide geslachten al de hele naam bedacht en we hopen dat ook snel zwanger te mogen worden, maar dat is afwachten. Allemaal veel geluk en dat het maar snel 1 januari 2010 mag zijn
Wij gaan waarschijnlijk in januari 'aan de slag' voor een tweede, in elk geval in 2010. Ik ben nu al gestopt met de pil om het weer op regel te krijgen allemaal. Als het aan mij ligt gaan we er nu al voor, maar manlief wil nog even wachten en aan het idee wennen. Stiekem hoop ik dat het net als bij de eerste in een keer raak is, maar daar mag je natuurlijk niet vanuit gaan. Het lijkt me super om weer zwanger te zijn en alles nog een keer mee te mogen maken. Het is zo speciaal! Ik wens iedereen heel veel succes (en plezier ) met klussen en ik hoop dat het snel raak zal zijn!
Hier nog eentje! Ik ga waarschijnlijk ook begin 2010 stoppen. Vlak voor mijn huwelijk, om precies te zijn. Maak mijn laatste pilstrip dan af, zodat ik zeker weet dat ik niet ongi mijn trouwdag in ga, en het bizarre is dat het lot heeft bepaald dat ik dan precies mijn vruchtbare periode zou moeten hebben rond de huwelijksnacht! Hoe romantisch is dat idee! Ik zou het liefst eerst willen ontpillen maar dat durf ik niet aan, omdat je altijd ziet dat je cyclus niet direct regelmatig is, dus dan zul je net zien dat ik ongesteld ben op mijn trouwdag, dat zie ik niet zo zitten...
Hoi Banaantje, Ik ben zwanger geraakt in onze huwelijksnacht! Ik was al ongeveer 4 maanden gestopt met de pil, dus wist ik dat we wel 'moesten' in onze huwelijksnacht (na het geld tellen ). Ik vind het toch wel speciaal hoor, wij hadden dan ook op Tes' geboortekaartje 'made in the weddingnight' staan en ook liep ik trots te paraderen met een buikband met die tekst tijdens mijn zwangerschap. Ik hoop dat het bij jullie ook zo gaat! Succes en alvast een hele fijne trouwdag (en nacht )!
Wow, wat een gaaf verhaal en wat een mazzel! Superromantisch lijkt me dat. Een echte liefdesbaby uit de huwelijksnacht Vond je het niet riskant dat je misschien niet je cyclus op orde zou hebben waardoor je misschien ongesteld zou worden op je trouwdag? Of had je dat op de een of andere manier kunnen sturen? Ik wil het liefst zo vroeg mogelijk stoppen met de pil om te 'ontpillen', maar ik durf het dus niet aan vanwege die cyclus die dan vast raar gaat doen.... Of is daar wat voor te regelen
Ik vond het juist fijn om al een tijdje gestopt te zijn met de pil, zo kon ik goed kijken naar mijn cyclus en wist ik dat ik rond mijn huwelijksdag de eisprong zou hebben. Ik had vrijwel meteen een vrij regelmatige cyclus dus het zou raar geweest zijn als ik op mijn huwelijksdag ineens ongesteld zou zijn. Ik heb er voor de rest helemaal niet naar gekeken of berekend dat ik rond mijn huwelijksdag zwanger kon raken. Ik ben gewoon in december gestopt met de pil om te ontpillen, met als risico dat ik idd ongesteld zou zijn op 18 april. Voor de rest hadden we altijd al zoiets van, als we getrouwd zijn, gaan we ervoor (en dat was al snel).
Bij mij gelijkaardig verhaal.. begin oktober gestopt met de pil en besloten om het nog enkele maanden "voorzichtig aan" te doen en terwijl rustig te ontpillen! Zoals ik bij een ander topic al vermelde is dat rustig quasi onmogelijk en tikt het klokje als nooit tevoren! Nuchter blijven is moeilijk als je zoooo graag een babytje wil (ons eerste)... maar we zetten door! Willen liever -door praktiche overwegingen- nog 2 maandjes wachten.. moest het dan dadelijk lukken (laat ons hopen) dan komt het, wat onze beide jobs betreft, beter uit! Succes allemaal en blijven schrijven!