Miskraam?! of ?! [help!]

Discussion in 'Miskraam' started by Rowan, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    heej allemaal,
    ik heb sinds zondag bloedverlies, en eigelijk best wel heftig. Ik dacht eigelijk dat ik ongesteld was, tot vanochtend, toen ben ik gaan twijfelen.
    Ik had zo en zo, heel veel bloed verlies, en zelfs met de grootste maat tampons, lekte ik 's achts door, en soms niet zo'n klein beetje ook. Normaal kon k 's nacht gewoon, met het 'normale' formaat, de nacht doorbrenge, en zelfs nog lekker lang uitslapen! Ik dacht eerst dus dat het gewoon een hele hevige menstruatie was, maar net zoals k net al zei, zo dacht ik tot vanochtend. Ik 'ving' toen een heleboel bloed, en nog iets anders! :confused: :( Het was ja, ik weet nie, het leek net een stukje vlees,
    een soort klein biefstukje ofso ( het klinkt naar om het zo te noemen eerlijk gesegt :oops: ) en het was ongeveer 2 a 3 cm groot. Ik heb al een beetje gekeke op internet, en ik heb dingen gelezen, die bij mij ook waren.
    - Hevig bloedverlies
    - veel buikpijn en buikrampen
    En, naja, dan iets wat er niet hoord, en op een stukje 'vlees' lijkt :oops:
    Ik ben ook onveilig met iemand naar bed geweest, dus al is dit een miskraam geweest, wist ik niet dat ik zwanger was!
    Wel na dat ik 'het'' verloren heb, verlies ik minder bloed.

Kan iemand mij meer vertellen?
    want ik ben nogal in de war, en kan ben er constant over aan het piekeren!:(

groetjes Rowan

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Uit je verhaal klinkt het alsof je nog behoorlijk jong bent,je huisarts heeft zwijgplicht, het lijkt me wijs om gauw bij hem/haar langs te gaan, mocht het zo zijn dat je een miskraam hebt gehad dan is een controle nooit verkeerd, mocht er iets achter zijn gebleven dat een lelijke infectie kan veroorzaken. Sterkte!

3. serlovesang

serlovesang Actief lid

Aug 5, 2006
    130
    0
    0
    he Rowan, Ik zou ook maar even langs de huisarts gaan dan kan je aan hem uitleggen wat je heb gezien pas goed opjelf en succes..

4. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    dankje, voor jullie reagties :)
    ik ga waarschijnlijk deze week nog eve naar de huisart voor zekerheid.

groetjes Rowan

5. Niet meer actief

Dat biefstukje kan ook een beetje baarmoederweefsel zijn..

Was je gestopt met de pil? Hoe groot zijn de kansen dat je zwanger bent?

Dat speelt ook allemaal mee hoor..

toen ik mijn MK kreeg, plopte het kindje eruit..
    voelde aan als een hard balletje..en was helemaal rond..

daar om heen verloor ik die biefstukjes..maar die waren zacht en kon ik met mijn vinger indrukken..

ga lekker naar de huisarts meid...
    en laat je goed voorlichten en onderzoeken..

scheelt weer een hoop stress..

succes

Aoife

6. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi,

ik zou net zoals de andere meiden zeggen even nou ja zeg maar even naar de huisarts gaan, je moet zeker weten of het een MK is geweest of niet!

heel veel sterkte

liefs jette

7. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    ik ben nog nie aan de pil.. :oops:
    Er was wel wat fout gegaan :oops: maar ik dacht niet zo goed na over dit mogelijke gevolg.. :oops:
    ik ga waarschijnlijk morge dus naar de huisarts..
    al ben ik wel ontzettend zenuwachtig.. ik weet namelijk hoe dat allemaal zal gaan..
    heeft iemand misschien een idee, want dan weet k wat me te wachte staat.. :oops:
    en zal ik me wat beter voele.. :oops:
    in ieder geval nog bedankt voor de reacties !

8. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    ik zit nog eve heel erg aan iets te twijfele..
    ik hoor van iedereen dat ik naar de huisarts moet gaan, om zeker te wete of het een miskraam is geweest of nie..
    maar net heb ik gehoord, dat als je geen posi test in hande hebt gehad, dat het dan nooit te achterhalen is.
    ik weet het nou niet meer, heeft het dan nog wel zin om naar de huisarts te gaan..? :oops:

liefs Rowan

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi mutsie..
    er kan eventueel op hcg geprikt worden.. als dat verhoogd is dan zou het kunnen dat je zwanger was.. maar aangezien je niet lang overtijd was en het ook al weer even terug was.. is er dikke kans dat je ook aan je hcg (zwangerschaps hormoon) niks meer kan zien.

10. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    sorry :oops:
    ik wil gewoon zo graag zekerheid :oops:..
    ik wil weten of ik iets bij me heb gedrage.. :oops:
    of dat het alleen wat baarmoederweefsel was.. :oops:

liefs Rowan..

11. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Was je ook overtijd? zo ja hoe lang was je overtijd? bij twijfel zou ik zeker naar de huisarts gaan en precies vertellen wat er gebeurt is en wat je vermoedens zijn.

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Ik heb een week nadat ik meende weer een spontane miskraam te hebben gehad een echo laten maken bij de vk. Op deze echo was te zien dat er nog wat vruchtwater in mijn baarmoeder zat, en dat bevestigde inderdaad een spontane miskraam. Ik heb geen positieve zwangerschapstest gehad die keer.

Sterkte Rowan!

Groetjes, Wendy

13. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    oke dankjewel :)
    ik zou eigelijk vandaag naar de huisarts gaan, me vriend zou dan een aspraak bij zijn huisart maken, omdat ik dat op de een of andere manier fijner vond, maar helaas ging dat niet, ik kwam bij hem en hij vertelde me dat hij geen afspraak heeft kunnen maken omdat het dus niet kon :(
    ik ga dan zo snel mogelijk, en dan gewoon dus mijn mijn eigen huisarts.
    Wel iets waar ik nog mee zit is, na dat ik 'het' ben verloren, begon het bloedverlies heel snel te verminderen. Eergister was het eigelijk zo'n beetje over, alleen vandaag begon het opeens, niet heel veel. maar ook niet heel weinig. betekend dit misschien nog iets of..? :oops:
    liefs Rowan

14. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    sorry dat ik zo'n lange tijd niets gemeld heb! :oops:
    maar nja, ik ben dus een tijdje gelede naar de huisarts geweest, en die heeft een paar vrage gesteld, en van daaruit heeft ze gesegt dat ik theoretisch zwanger kon zijn..
    ik heb nu nog steeds geen 100% sekerheid.. :(
    Maar het maakt niet soveel uit, ik heb geprobeert om soveel mogelijk zekerheid te krijgen :)

groetjes Rowan

15. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hoi Rowan,

Heel goed dat je toch naar de huisarts gegaan bent, ook al heb je nu geen 100% zekerheid. Het klinkt in ieder geval dat je er gerust op bent.

Groetjes Franka

16. Rowan

Rowan Lid

Jan 30, 2007
    8
    0
    0
    ja dat klopt wel, ik heb nu gewoon het gevoel dat ik alles heb gedaan, en heb geprobeert om zoveel mogelijk zekerheid te krijgen. Het is alsnog niet zeker, maar ik weet nu dat ik niet meer kan krijgen. En ik kan er wel mee zitten dat ik het niet helemaal zeker weet, maar daar door krijg ik alsnog niet meer zekerheid. Ik kan het nu alleen maar laten als het is.

Liefs Rowan

Share This Page