Ik had een MA en de miskraam is gestart door inbrengen vaginale tabletten. nu 8 weken erna ben ik niet gestopt met vloeien. Al wel paar keer echo onderzoek gehad en er is wel zichtbaar dat er nog restweefsels zijn. Ik moet wachten tot menstruatie en de verwachting is dan dat de restweefsels dan ook zullen verdwijnen. Ik ben het zat. 8 weken lang ben ik aan het vloeien en er komt ook nog geen menstruatie aan. Ik weet mij even geen raad meer Iemand tips?
Wat rot! Ik heb hetzelfde gehad, en uiteindelijk een scopie gehad om het laatste weefsel te verwijderen na 3 maanden gedoe en wachten. Heel blij mee want bloeding was daarna direct over en binnen een paar dagen ook weer een eisprong. Ik heb zo lang gewacht omdat ik geen curretage wilde vanwege de risico’s bij een volgende zwangerschap. Volgens de arts zijn die risico’s er niet bij een scopie, maar dat kunnen ze alleen doen wanneer het om een klein stukje restweefsel gaat. Bij mij was het 1x2cm. veel sterkte de komende tijd!
bedankt voor je reactie en woorden. Ik ga ook maar eens voorstellen om met hysteroscopie de restje te verwijderen. Voel mij zo ziek al acht weken lang QUOTE="Sophie2019, post: 24116774, member: 112090"]Wat rot! Ik heb hetzelfde gehad, en uiteindelijk een scopie gehad om het laatste weefsel te verwijderen na 3 maanden gedoe en wachten. Heel blij mee want bloeding was daarna direct over en binnen een paar dagen ook weer een eisprong. Ik heb zo lang gewacht omdat ik geen curretage wilde vanwege de risico’s bij een volgende zwangerschap. Volgens de arts zijn die risico’s er niet bij een scopie, maar dat kunnen ze alleen doen wanneer het om een klein stukje restweefsel gaat. Bij mij was het 1x2cm. veel sterkte de komende tijd![/QUOTE]