Oh wauw wat een goed nieuws! Ik hoop voor je dat het bloedverlies snel helemaal stopt en je een heel goede zwangerschap zult hebben. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik ook flink bloedverlies gehad. Ik dacht dat ik een langdurige menstruatie had. Het duurde bij mij ongeveer twee weken. Het was de eerste 'menstruatie' na de eerste zwangerschap. Een tijdje daarna kwam ik erachter zwanger te zijn. Ik bleek bij een echo al verder zwanger te zijn dan gedacht. Die menstruatie was geen gewone menstruatie, maar ik was op dat moment al zwanger. Ik weet niet meer hoe ver ik toen was. Maar ik heb vaak gedacht: wat ben ik blij dat ik toen nog niet wist dat ik zwanger was, want dan had ik flink in de stress geweest. Na die twee weken is het gestopt en verliep de zwangerschap heel goed zo der verdere problemen. Hopelijk gaat het bij jou net zo goed❤️
Wow, gefeliciteerd zeg! Fijn dat je een echo had om dit te kunnen zien. Anders had je nog in zak en as gezeten.
Zou ik je mogen vragen hoe het nu gaat? Ik zit een zelfde soort situatie en moet tot maandag wachten, ik zit echt allemaal soort gelijke situaties te lezen voor een beetje hoop….
Ik heb tot nu toe 2 echo’s gehad die er goed uit zagen, dus het gaat met de zwangerschap goed! intussen is de laatste echo alweer meer dan een week geleden, dus spannend is het wel weer… toevallig volg ik iemand op Instagram die ook iets vergelijkbaars heeft meegemaakt, zij was er ook van overtuigd dat het mis was gegaan, maar het zette niet door en zag uiteindelijk ook een kloppend hartje op de echo. Geef de hoop niet op en ik duim voor je!
Ik ben zo blij voor je, mag het een sterk en gezond kindje worden. Ik zelf heb ook nog wel hoop want ik verlies niet extreem veel bloed, heb ook het gevoel dat me symptomen er nog zijn (licht maar ze zijn er wel een soort van) hoop echt dat ik morgen een zelfde soort verhaal mag posten.
Hier ook een positief verhaal! Met 6 weken kreeg ik ontzettende menstruatiekrampen en bloeding. Het voelde echt als een menstruatie zoals altijd. Maar ben toch 34 weken zwanger nu. Succes vandaag en morgen, dat afwachten was echt killing!
Heb de afspraak pas over een paar uur, was het enigste plekje die ze hadden. Maar op het moment heel veel pijn, heel dik bloed…. Dus ik heb eigenlijk totaal geen hoop meer..
wat laat Ik blijf nog even voor je duimen, maar het klinkt inderdaad niet goed Laat je het nog even weten?