Rare cyclus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnebloem92, 28 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Topic zoveel na mijn missed abortion wat ook nog een mola zwangerschap bleek te zijn.
    Na eerst 3x cytotec te hebben gebruikt ben ik op 6 juni gecurreteerd. Op 5 juli werd ik ongesteld, de pijn was bijna ondragelijk en het vloeien duurde maar 1 dag.
    Nu vandaag, 23 dagen later kreeg ik weer die ondragelijke buikpijn en verlies ik nu bijna zwart bloed (stroomt er op sommige momenten uit).
    Vind het zo raar, voorheen had ik niet zoveel buikpijn en duurde mijn menstruatie een dag of 8 en was het helder rood. Ik heb met ovulatietesten ook geen eisprong kunnen ontdekken dus ben toch wel ongerust.
    Is het herkenbaar voor iemand?
    Heb anderhalve week geleden nacontrole gehad maar gyn nam mijn klachten niet serieus en heeft ook geen echo gedaan.

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Zonnebloem92 wat had ik je graag gegund dat het allemaal snel weer normaal werd, liever nog dat je gewoon goed zwanger was geweest.
    Ik zou met deze klachten toch terugbellen naar de gyn met een verzoek om een controle.
    Knuffel en hoop dat je snel duidelijkheid hebt

3. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Jee, dat klinkt toch niet helemaal goed. Hoe is het nu met je? Nog contact gehad met de gyn? Wat vreemd dat je geen controle echo hebt gehad. Anders misschien je verloskundige vragen (die van mij zijn in ieder geval altijd erg behulpzaam).
    Sterkte en hopelijk is alles snel weer terug bij het oude en kan je naar de toekomst kijken.

Deel Deze Pagina