Komt iemand dit bekend voor?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fauna, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Meiden, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben 14 april gecuretteerd, afgelopen zaterdag, 26 dagen na de curettage had ik, na intiem te zijn geweest, wat roze bloed verlies (beetje met afvegen) en de dag erna iets meer bloedverlies (rood),na het intiem te zijn geweest, maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Ik ben al een week enorm misselijk (tegen het overgeven aan), mijn darmen zijn overstuur, heb heel de dag rugpijn en soms hoofdpijn. Kortom ik voel me al week mega beroerd, is dat normaal dat je zo beroerd bent voor/tijdens de eerste menstruatie na een MA? En is het normaal dat ik zo weinig bloedverlies heb?

2. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan een menstruatie zijn maar het kan zijn dat het wondje in je buik weer is gaan bloeden.

Succes met verwerken

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Heb je een zwangerschapstest gedaan? Klinkt ook wel als zwangerschaps kwaaltjes hoewel dat erg vroeg zou zijn.
    Je zou dus nu ongeveer ongesteld moeten worden? Ik had wel heel heftige menstruatie pijn maar geen andere klachten.

4. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    #4 Fauna, 12 mei 2015
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015
    Ja heb vanmorgen een testje gedaan, heel in de verte een streepje te zien maar ik denk dat dat nog oud hcg is. Al had ik vorige week wel een negatieve test waar geen streepje op te vinden was, vond het streepje van vanmorgen erg tuur dus verwacht niet zwanger te zijn (al hoop ik van wel). Ik voelde zaterdag wel een felle steek links (leek op een eisprong) ongeveer 30 seconden lang. Maar leek me te laat voor een eisprong (CD 26) Daarna ook intiem geweest en toen beetje (roze) bloedverlies gehad, dag erna weer maar toen beetje rood bloedverlies (zonder stolsels). Gisteren en vanmorgen alleen slijm zonder bloed. Misschien was het een contactbloeding? Zo vervelend als je niet weet wat er in je lijf gebeurt....

5. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik heb 20 april een curretage gehad (bij 9 weken ging het mis). Gisteren echt een blanco test. Dus geen hormonen meer. Weet je zeker dat je niet zwanger bent?!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou idd overmorgen nog een test doen om te zien of deze oploopt. Als je eerder een negatieve test hebt gehad en nu een licht streepje...
    Ik duim voor je

7. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, voel namelijk echt menstruatiekrampen en heb rugpijn. Misselijkheid en darmen zijn sinds vanmiddag rustiger geworden, gelukkig.
    Zal over 2 dagen nog een keertje testen, mocht ik wel zwanger zijn dan zou het streepje duidelijker moeten zijn geworden.

8. IrisN

IrisN Niet meer actief

Toch hoop ik het stiekem voor je. Toen ik zwanger was, had ik ook een paar weken menstruatiebuikpijn. Ik ben ook benieuwd wanneer mijn eerste menstruatie weer is.

9. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank je IrisN :) Ik hoop ook dat ik zwanger ben maar houd er wel rekening mee dat het waarschijnlijk niet zo is, anders is het weer z'n tegenvaller.

Deel Deze Pagina