Hallo dames, Ik ben in de 5e week van mijn zwangerschap. Maandag verloskundige gebeld en er staat een afspraak voor a.s. maandag voor de intake. Vanochtend was ik de was aan het opvouwen en ik voelde iets lopen. Naar de wc... heel veel bloed! Gelijk de verloskundige gebeld, zij zei dat ik moest afwachten tot het bloeden gestopt was en dan moest bellen. Natuurlijk zijn mijn vriend en ik radeloos en willen zo snel mogelijk weten of het om een miskraam gaat. Ik heb al veel gekeken op internet. Verhalen zijn verschillend. Ik verlies veel bloed met soms stolsels en af en toe een weeig gevoel in de rug. Uit onzekerheid toch maar even de verloskundige gemaild. Wat ik toen terug kreeg maakte me een beetje boos en voelde totaal geen begrijp voor mijn onzekerheid. Ze stuurde o.a. terug dat ze dan toch ook maar de afspraak voor maandag uit de agenda haalde. Ik hoop dat jullie verhalen me kunnen opbeuren of misschien toch de realiteit kunnen laten inzien dat het dus wel foute boel is.
Nee dat dacht ik ook.. Maar als je dan al die verhalen leest.. kan het ook goed gaan. Ik hoop dat het bloeden snel stopt zodat ik naar de vk kan
Ik heb 4 dagen lang gebloed vorige week zonder stolsels en buikpijn krampen. Toch heb ik een miskraam gekregen Sterkte meid, denk toch een miskraam
Gisteren bij de verloskundige geweest. Er was wel iets te zien. Het zat bovenin de baarmoeder dat was een goed teken. Bij een miskraam of beginnende is het vaker al naar beneden gezakt. Ik mag over 2 weken voor nog een echo hopelijk is er dan een kloppend hartje te zien. Maar daar ga ik maar niet van uit. Dan kan het alleen maar mee vallen