Dank jullie wel.. ben ook heel blij maar nog wel voorzichtig.. Heb nog steeds koliek achtige krampen en heel licht bloedverlies.. Zit te denken misschien zijn het wel nierstenen of darmstenen of zo.. toch ff aankijken. Ik ben volgens de VK nu 6 weken. Maar lijkt me sterk want weet zeker dat ik een week later geen gemeenschap met mijn man heb gehad omdat hij toen in het buitenland zat.. ??? dus ik hou het bij 7 weken..
Hoi hier tot nu toe wel een goed verhaal. ik heb in mijn nu nog prille zwangerschap 6x een bloeding gehad van roze tot rood en van bruin tot bruinrood en ook een soort sliertjes (dat bleken slijm/afscheiding sliertjes te zijn die dan rood kleuren door het bloed plus best wel hevige krampen.(door dat het bloed je baarmoeder kan prikkelen en daardoor laat samen trekken wat pijn kan doen) mij werd verteld dat ik me moest gaan voorbereiden op een miskraam want er was verder ook niks te zien behalve bloed in mijn baarmoeder. 4 dagen later een kloppend hartje. Toen moest het bloeden toch wel snel stoppen zei de gynaecoloog. 3 dagen later weer het zelfde liedje. En weer en weer. Bleek dus een hematoom te zijn die of geabsorbeerd zou worden door mijn lichaam of er als het ware uit zou druppelen. Het laatste was dus het geval. Uiteindelijk nu geen bloed meer en nog steeds een kloppend hartje. Een heel verhaal, hoop dat je er iets aan hebt.
Wauw, wat een verhaal. Wel goed dat alles het nog goed doet. Wat gaan ze nou doen aan die hematoom? Ik heb er ook over gelezen ja en zat ook te denken of dat het zou zijn. Maar dan zouden ze dat toch gezien moeten hebben op de echo? Nou ja ik wacht alles maar rustig af. Wel moeilijk omdat ik standaard rond half 3 s'middags krampen krijg en af en toe een straaltje bloed bij het plassen. Maar dit soort verhalen geven mij wel hoop. Dank je wel.
Hij is opeens verdwenen.. Ja maar bij mij beweerde de gynaecoloog ook dat het nu toch wel moest stoppen omdat ze amper nog iets zag qua bloed. En 3 dagen later weer een hele maandverband vol helderrood bloed. Ze konden er niets meer van maken en toen was het ja maar het kan ook gaan bloeden door dat je niest of bukt of hoest of wat dan ook omdat de baarmoeder veel beter doorbloed is. Maar het hartje klopt, dus dat is al heel wat en heel positief dus geniet!