Verlies van een rare "bloedstolsel", miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by Riffella, May 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Riffella

Riffella Lid

May 10, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Riffella, May 10, 2011
    Last edited: May 10, 2011
    Beste dames,

Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan en die was positief, mijn laatste menstruatie was vanaf 28 maart. Dus ik zou 6 weken zwanger moeten zijn. De dag na de test kreeg ik last van bruinige bloed, dit werd later wat roder en iets helderder. Het leek op een menstruatie, er kwam ook wel wat rommel uit zoals bloedslierten. Hier heb ik tijdens mijn menstuaties ook wel last van.

Gisteren zag ik echter iets vreemds wat ik nog nooit had gezien. Het was een klein bolletje, rood/bruin achtig en het leek gevuld. Het was een beetje sponsachtig en hard. Aan de ene kant leek het net een ruggengraatje ofzo. Ook zater er 2 soorten adertjes aan. Het glimde niet en was een beetje mat van kleur.

Hierna heb ik nog wel een klein beetje bloedverlies, maar echt een klein beetje. Geen krampen of andere klachten.

Wie kan mij vertellen wat dit is? Heb ik een miskraam gehad?

Alvast bedankt,
    bezorgde ik:(

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat denk ik wel, Rifella, hoe triest het ook klinkt. Ik zou even langs de huisarts gaan.

Sterkte!

Suus

3. Riffella

Riffella Lid

May 10, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Suus! Ik hoop dat je ongelijk hebt!

Dames, wie heeft er iets soortgelijks mee gemaakt?

4. xMissyx

xMissyx Actief lid

Jan 16, 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    De kans is groot dat je idd een mk hebt gehad. Ik heb bij mijn mk ook helemaal geen last gehad van krampen oid, dus dat zegt niets.
    In mijn situatie was het echter wel duidelijk dat het om een mk ging, aangezien ik iets verder was (7.4 weken).

Natuurlijk hoop ik voor jou ook dat ik (en Suus) geen gelijk hebben, maar wil je toch sterkte wensen!

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    het klinkt idd wel als een miskraam
    Afgelopen zondag heb ik een miskraam gehad en wat jij beschrijft klinkt wel heel erg als wat er bij mij vanaf is gekomen.
    alleen was het bij mij een grotere bal en ik wist dat ik een miskraam ging krijgen.

heel veel succes
    en hopenlijk hebben we het niet goed!

6. Riffella

Riffella Lid

May 10, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Bedankt voor jullie (lieve) reacties!

Hetgeen wat er bij mij uitkwam was ongeveer 7mm, maar lijkt op niets wat ik op het internet was. Het was echt een bolletje zonder iets dat uitstak (op de sliertjes na).

Wanneer begint het hartje normaal gesproken te kloppen? Kan je dat dan zelf ook voelen als je goed op je buik drukt.

Pff ik heb as vrijdag een inwendige echo, word gek van de onzekerheid! Wat kan ik hiervan verwachten, weet iemand dat?

mamasince2010 veel sterkte met je verlies!

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee het hartje kun je niet voelen. Vrijdag dus een echo. Als het goed is met de zwangerschap zou het hartje dan moeten kloppen. Maar nogmaals, wat jij beschrijft klinkt gezien de adertjes als een miskraam. Stolsels hebben geen aders.

Een inwendige echo gebeurt met een sonde (een soort smalle staaf) die ze een klein stukje in de schede schuiven. Het doet geen pijn hoor, maak je geen zorgen.

Suus

8. Riffella

Riffella Lid

May 10, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Suus!

Ik ga eerlijk gezegd al van het ergste uit, maar hoop stiekem dat ik ernaast zit.

X

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja dat hoop ik ook hoor. Hoop doet leven. Maar ik wilde je waarschuwen. Bij dezen.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het klikt ook mij helaas wel in de oren als een miskraam...
    Maar je hoop is herkenbaar hoor, voor je eigen verwerking heb je het toch nodig dat je het echt ziet!
    Bij jouw termijn van zwangerschap klinkt een bolletje van 7 mm heel kloppend. Rond die tijd is je baby echt nog een bolletje of heeft een pindavormpje, de armpjes en beentjes beginnen zich pas later te ontwikkelen, dus dat je die nu nog niet ziet aan het vruchtje, klopt.

Share This Page