Leeg vruchtzakje 6 weken 6dagen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sammetjen, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Ik maak me toch wat zorgen. Ik heb al even dat ik heeel licht bloedverlies heb. Ik heb geen inlegkruisje nodig, maar bij het afvegen zie ik het op het wc papiertje. Ik heb vandaag toch de verloskundige gebeld en kon meteen komen.
    Ik heb een onregelmatige cyclus, maar ik heb mijn temperatuur genomen en weet dus dat ik precies 2 weken na mijn menstruatie mijn eisprong heb gehad.

Op de echo was wel een vruchtzakje te zien, maar deze zag er leeg uit. Ook gaf de echo aan, 6 weken 0 dagen zwanger. Ik moet volgende week maandag weer terug komen om te kijken of er verandering is. Moet ik me zorgen maken of kan dit ook nog goed aflopen?

Liefs,
    Sam

2. C78

C78 Niet meer actief

Het kan zijn dat je toch net wat minder lang zwanger bent... en dat alles gewoon goed komt!

Sterkte met het wachten en veel succes volgende week!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

met temperaturen kun je een hoop maar het kan je geen 100% Zekerheid geven, je kan ook zomaar een griepje hebben gehad oid. Ook kan het zijn dat het eintje iets langer de tijd had om in te nestelen.

Heel licht bloedverlies hoeft niks te betekenen, je baarmoedermond is tijdens de zwangerschap erg gevoelig en bloedvaatjes kunnen sneller stuk gaan. Zolang het geen heftig bloedverlies/helderrood met krampen is zou ik me proberen niet te druk t emaken.

Succes volgende week!

4. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde. Ik was 6 weken en 2 dagen toen ik een echo kreeg. Er was alleen een leeg vruchtzakje te zien. De echoscopiste had weining hoop en dacht aan een miskraam. Ik werd naar huis gestuurd met de mededeling dat ik moest wachten tot de miskraam op gang zou komen. Ik heb toch nog een klein beetje hoop al voel ik me niet erg zwanger. Het zou zo fijn zijn als ik toch net iets korter zwanger zou zijn en er misschien toch nog een wonder gebeurt....!!

Sterkte met wachten en ik duim voor je!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    bij 6w1d (en na vaak bloedverlies) was de echo niet goed: lege vruchtzak van 5w2d (ik wist precies wanneer mn ei is geweest)
    De gyn zei dat ik rekening moest houden dat het door zou zetten.

Bij 7w2d: alles goed!!!! De gyn kon het ook niet verklaren!!! Super he;) Nu ben ik zelfs 5 dagen vooruit gezet!!!
    Dus er is nog hoop!

6. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa....wat een goed nieuws!! Krijg een beetje hoop door jouw wondertje!!

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Heb je je echo al gehad inmiddels?

Deel Deze Pagina