Hallo, Ik heb mijn eerste zwangerschap erg last gehad van misselijk Rond de 9de week hield ik het echt niet meer uit, ik was al 3 weken zo ziek, dat ik gevraagd heb aan de ha of hij me iets kon voorschrijven Daarna heb ik emesafene voorgeschreven gekregen Het leek of alles veranderde, ik voelde me opeens weer zo goed Tot de echo bij 12 weken ben ik het dan ook gewoon blijven slikken, helaas bleek op de echo dat ons kindje, met ongeveer 9 weken gestopt is met leven Al die tijd heb ik gezegd nooit meer emesafene te gaan slikken, want ergens dacht ik toch dat het daar misschien van kwam dat het mis was gegaan Nu is het weer zover, ik loop al een week te kotsen en vreselijk misselijk te zijn Vandaag kreeg ik dus weer emesafene voorgeschreven Ik wil het wel gaan gebruiken omdat ik weet hoe goed het met de eerste keer deed Aan de andere kant ben ik bang, dat daardoor ook deze keer iets zal gebeuren met ons kindje Kun je me misschien wat gerust stellen? Emesafene kan toch geen kwaad doen op het kindje? Ik wil het pas slikken asl ik zeker weet dat het echt geen kwaad kan Alvast heel erg bedankt! Groetjes Ster
Hoi ster, Je kan het met een gerust hart innemen, het kan ECHT GEEN kwaad voor het kindje! Gefeliciteerd! Imke