Toch wel die onzekerheid na miskraam helaas

Discussion in 'Miskraam' started by -, Sep 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

:confused: Het is toch wel moeilijker dan ik dacht want denk er toch steeds aan. Kun je weer overnieuw beginnen? We willen dolgraag een kindje. Maar onzekerheid over dat dit kindje wel blijft zitten dit keer. :(
    En wanneer begin je met rekenen mijn cycly is heelmaal inde war. De gyno zei je moet rekenen vanaf dat je je miskraam gehad hebt maar dat bloedverlies duurde een aantal dagen. Ik zal weer moeten wachten op :evil: :evil: is lastig ik ben ook bang dat ik geen eisprong meer krijg. Ik kon wel zien op de echo dat ik weer slijm had een teken van opbouw van een menstruatie maar ben gewoon bang dat alles nu opslot zit. :cry:
    Misschien hoort dit ondewerp meer thuis onder miskraam sorry moderators. Jullie mogen hem wel verplaatsen. :rolleyes:
    groeten van jennie72

2. Niet meer actief

meis, ik dnek dat het verwerken van het verlies tijd nodig heeft en dan nog, als je weer zwanger bent dat je heel onzeker blijft.

Probeer d'r voor te gaan meis....
    Wie weet valt het allemaal mee...
    sterkte

3. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieverd,
    ik begrijp je helemaal. Helaas heb ik ook 3x een mk gehad en ik zit met dezelfde vragen/angst.
    Maar weet je, onze wens is groter dan onze angst.Het is moeilijk hoor, maar wij zijn ervan overtuigd dat we eens een gezond wondertje op de wereld mogen zetten!!! En daar gaan we voor ;)
    Ook mijn cyclus was helemaal in de war. Zie mijn topic:wanneer houdt het nou echt op???
    Sinds afgelopen zondag heb ik eindelijk, 7 weken na me curettage, weer een "goede" menstruatie gehad. Ik ben er net weer vanaf. Het was heftig maar ik was zo blij dat ik het eindelijk werd. Nu weet ik dat mijn cyclus weer een beetje in orde is :oops: Meis, heb geduld, alles komt goed. Ik weet niet hoelang het bij jou nu geleden is, dat je een mk hebt gehad?
    Ik heb trouwens niet kunnen rekenen van de dag van me curettage. Er klopte bij mij ook echt helemaal niks van. Dan weer wel bloedverlies( soms helder maar meestal oud) en dan weer 2 dagen niet. Ik werd er ook gek van.Maar nu is het weer afwachten tot mijn volgende nod, en wanneer die komt, ik weet het niet. Ik hoop dat de volgende ongi een maand of 9 weg blijft ;) Meis, hou wel vertrouwen, het komt goed, echt waar. Als je wilt praten of wat dan ook:ik ben er voor je hoor!!!
    Dikke knuffel, mussie

4. Niet meer actief

HAi Mussie, bedankt weederom he je bent een schat! :rolleyes: Want het liep hiervoor net zo goed allemaal en nu weet ik niet eens meer wanneer ik weer ongie ga worden. Ik heb vorige week een miskraam gehad dus hoop dat mijn cyclus weer op orde komt ook al kan dat lang duren dat weet ik wel. :( ik hoop echt niet dat de boel op slot zit en alsnog medicijen
    nodig heb om het weer op te wekken. Het ging net zo goed allemaal. :cry: . We pakken de draad gewoon weer op, hoe is het nu met jou? Een beetje angstig voor wat weer komen gaat! ik zal goed letten op afscheiding daar kon ik vorige keer ook goed aan zien dat mijn ei eraan kwam. Bedankt he, je bent een lieverd, Mussie.
    groeten van jennie72 ;)

5. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij bent ook een schat hoor!!!
    Wat ik meestal toch wel lees is, dat als je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad, dat dat ook na een mk/curettage wel weer terug komt. Maar de 1ex na een mk/curettage gaat soms toch wat moeilijker. Er is van alles gebeurd in je lichaam, dus is logisch. Na mijn 1e mk, werd ik de gewone tijd weer ongi.Na mijn 1e curettage, duurde het langer, zat ik op dag 33 ipv 28, dus 5 dagen later. Maar......................mijn cyclus was een puinhoop na allebei de curettage's. Steeds bloedverlies tussendoor. Afijn dat weet je.
    Houdt evengoed de dag van je mk aan, als 1e dag van je cyclus. Op die manier kun je het een beetje in de gaten houden.Ik denk dat je je nu geen zorgen hoeft te maken dat alles"op slot" zit hoor :confused: Het is net 1 week geleden.Misschien heb je binnekort je ei wel weer. Ik had hem ook 3 weken na de curettage. Je lichaam kan zich ook weer snel herstellen hoor.
    Alleen als je hevig bloedverlies of enorme buikpijn blijft houden, ja, dan is het slim om ha of zh te bellen. Maar dat heb je toch niet??? Meis, geloof me, je geduld wordt nog meer op de proef gesteld.Elke dag duurt er 1 te lang, vertel mij niks!!! Maar helaas, we zullen geduld MOETEN hebben.
    Maar goed voor mij is het net zo goed afwachten.Ik wel wel ovu testen in huis, want ik ga zeker testen. Ik weet nu niet meer precies wanneer mijn ongi weer gaat komen.(ik hoop 9 maanden niet)Maar ik ga nu wel weer uit van 28 dagen. Maar je weet het gewoon niet. En daar baal ik van. Ik hoop dat ik er met de testen wel uit ga komen.Ik begin er nu eerder mee.In de 2e week na mijn ongi, dan hoop ik dat we dit keer weer op tijd zijn ;) Meissie, ik hoop voor je dat jou cyclus weer gauw in orde is en dat jullie er ook weer tegenaan kunnen. Heel veel succes ;)
    Veel liefs, mussie

6. Daniella

Daniella Lid

Sep 19, 2006
    46
    0
    0
    Je onzekerheid is begrijpelijk hoor. Na twee miskramen in een halfjaar tijd weet ik precies wat je bedoelt. Mijn derde zwangerschap gaat nu gelukkig helemaal goed. Ben normaal vrij nuchter maar ben nu zo onzeker en angstig als het maar kan. Ben nu 23 wkn en het gevoel wordt nu minder, nu ga ik pas echt genieten van de zwangerschap. Veel sterkte meid. Houd moed. T komt goed. Echt waar......

Share This Page