Miskraam of niet.....,

Discussie in 'Miskraam' gestart door Florabella, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    O dat dat op de site staat! En dan krijg je er geeneen. Wat frustrerend!

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Dominique, jij krijgt toch een echo vandaag... zag ik gisteren staan ;) ik duim voor je meis, dat deze keer alles goed mag gaan ;)

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Cleaur Blue test gedaan, geeft aan 2-3 weken.

Als ik uit ga van 10 december (toen werd ik echt ongesteld) en dan 32 dagen cyclus wat bij mij gemiddeld is kom ik op 5 weken en 3 dagen...... (dat is 3 dagen korter dan als ik 7 dec bruin verlies pak)

Ik denk dat ik mijn hoop iets minder instel, valt het in ieder geval niet tegen. Wel heel erg stom om dat woord zwanger te zien staan, terwijl je zo twijfelt!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Vanaf de 10e rekenen, want bruinverlies telt voor het berekenen van de cylcus niet mee. Dan komt ik ook op 5 weken en 3 dagen. Het kan dus goed zijn. Maar ja, die hcg-spiegels kunnen nogal schommelen in het begin, dus eigenlijk kun je er niets van zeggen. En voor hetzelfde geld heb je je eisprong een keer wat later gehad. Pff, je moet gewoon een echo en een hcg-meting!

Suus.

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Er was vandaag geen hartactie te zien en de echoscopiste vond het vruchtje wat klein. Het kan zijn dat de innesteling wat lang heeft geduurd of dat ik verkeerd heb geteld vanaf de ovulatie. Of het is gewoon gestopt met groeien.

Ik testte vroeg positief en ik heb niet verkeerd geteld. Dus, ik denk dat het gestopt is met groeien.

Ik zit er echt helemaal doorheen. Ik trek dit echt niet meer. Dat is dan de vierde in een jaar. Hoe vaak moet ik dit meemaken? Ik wil niet meer. Ik heb een mooi kind en ik ben nu zo ellendig dat ik hem niet alle aandacht geef die ik zou willen. Ik ben zo verdrietig dat ik soms kortaf ben. En ik ben het afgelopen jaar 10kg aangekomen omdat ik mijn verdriet weg eet. Ik wil weer gelukkig zijn! Waarom gaan al die embryo'tjes dood? Wat is er mis met mij?

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Dominque, we hebben elkaar al even gesproken ergens anders. Ik snap helemaal hoe je je voelt. Heb je al eens gekegen op www.herhaaldemiskramen.nl? Daar heb ik onder het stuk van Jo geschreven welke onderzoeken ik gehad heb, en welke medicatie ik nu neem. Snap dat je daar misschien nu even niets van wil weten, maar misschien later wel. Je weet me te vinden.

Lfs, Suus

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    oww lieverd toch, wat ontzettend k%t. Weet je al zeker dat het niet goed gegaan is?!
    Ik denk aan je, helaas kan ik niet meer voor je doen. Dikke knuffel!!

8. Gerlinda

Oh Dominique, wat een verdrietig berichtje meis... ik hoop zo dat het toch nog goed zit.. een innestelling zou best nog kunnen op 12 dagen na de eisprong, wat een onzekerheid.. ik begrijp hoe je je voelt..
    Krijg je volgende week nog een echo?

Suus en Dominique, ik heb laatst gehoord dat vitamine B12 zou helpen bij herhaalde miskramen.. een meisje vertelde dat ze de tip kreeg na 3 miskramen en dat de volgende zwangerschap goed ging.

9. Gerlinda

Florabella, dat de test 2-3 weken aangeeft is volgens mij wel positief, want als je vroeg een miskraam hebt, dan zakt het hcg ook sneller.. je bloedverlies is toch al dagen geleden, dacht ik!
    Je mag zeker hoop houden. Wat zegt je vriend/man? gaat hij nog contact opnemen met huisarts/verloskundige of wachten jullie?

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, B12 is 1 van de talloze dingen die je bij herhaald miskraam moet laten prikken. Was bij mij wat laag, maar ondanks 1mg-pillen en toen een mooie B12-spiegel bleef ik mk's krijgen. Maar idd zeker laten uitzoeken!

11. Gerlinda

Suus, ik heb net je kaartje bekeken... ziet er goed uit meid ;)
    Ik duim dat het deze keer goed mag blijven gaan ;)

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg

We hebben besloten dit weekeind rust te nemen, beter gezegd we proberen even rust te zoeken.
    Maandag kijken we verder. Mijn laatste bloedverlies was afgelopen zaterdag, ik ben er nu wel van overtuigd dat er nog iets in mijn lijf aanwezig is.....anders was de hcg gedaald. Maar of het groeit is nu de vraag, en die is nou net zo belangrijk!

Thanx voor jullie ondersteuning, hulp en lieve woorden. Echt wel fijn!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoop ik ook!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Afleiding zoeken is een goed idee. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor weer het wordt... Ik duim voor je.

Suus

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owke clueless again.....gisteren geen bruinverlies, vanochtend op stal de paarden gedaan. Bij het vegen behoorlijk wat buik/spier steken. Thuis zag ik dat ik weer iets bruin had verloren. Vanmiddag doodmoe dus geslapen, na het eten moest ik plassen en toen zonder kramp oid verloor ik drie stolsels. Heb ze uit elkaar gehaald en het was alleen bloed.
    Nu nog iets bruin verlies maar geen rood oid....beetje buikpijn maar niet meer dan normaal en heb nu behoorlijk stress! Alle kwaaltjes nog volop aanwezig.....

En dit werd ons onbezorgde weekeind....

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bah, dat klinkt niet fijn. Ga anders naar de huisartsenpost en vertel je verhaal. Er moet gewoon een echo worden gemaakt.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gisteravond en vanochtend nog meer stolsels verloren, de 2e streep op de zwangerschapstest was vanochtend al lichter.
    Ik heb mijn antwoord, al hoopte ik op een andere

bedankt meiden voor jullie ondersteuning en advies!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gatverdamme, wat naar voor je. Heel veel sterkte.

Lfs, Suus

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dank je wel! Het is nu ff zwaar maar we komen er wel doorheen.
    Jij heel erg bedankt en ik hoop voor jou op een orachtige zwangerschap en kindje in 2011!

20. Gerlinda

Florabella, wat een triest berichtje... heel veel sterkte meisie..

Deel Deze Pagina