Miskraam of niet.....,

Discussie in 'Miskraam' gestart door Florabella, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sterkte meid, wat jammer dat het zo gelopen is.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Leef met je mee meis... Zelf ook net een miskraam gehad, of zit er nog midden in... Circa 6 weken zwanger :(.

3. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Sterkte Florabella :(. Hoe gaat het nou?

Kweenie, jij ook. Hoe is 'ie?

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He wat lief zeg. Steeds als ik even een topic bij wil lezen zie ik weer een vraag staan hoe het met me gaat! Word er helemaal blij van!

Ik heb morgen toch nog een extra controle echo! Blijf maar doorbloeden zonder dat het echt minder wordt dus voor de zekerheid toch nog maar weer even kijken. Mochten ze het niet vertrouwen moet ik door naar de gyn. Maar ik hoop toch echt niet dat het zo ver gaat komen.....

Floor: Hoe is t nu met jou?

x K

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kweenie, goed dat je voor controle-echo gaat. Misschien zit er een restje...

Dominique, red jij je een beetje?

Suus

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hey meiden

met mij gaat het best goed, Ik verlies nauwelijks bloed en heb geen krampen meer. Gisteren een inwendige echo bij de vk gehad en de miskraam is netjes compleet geweest. Een goed gesprek gehad waarin ik ook heb aangegeven me alleen en in de steek gelaten heb gevoeld tijdens het proces. Dit vond ze erg vervelend om te horen, de volgende zwangerschap zal ik een vroegere echo krijgen....

Ik ben blij dat ik mooi schoon ben van binnen, ook blij dat we zwanger kunnen worden maar nog steeds onwijs verdrietig dat het mis gegaan is. We hadden het nog niet aan onze ouders verteld en het valt me heel zwaar tegen mijn moeder te liegen, maar ik krijg het niet verteld dat ik hun eerste kleinkind ben verloren. Dus slikken als ik haar spreek en de bij een hopelijk volgende positieve test vertel ik het denk ik meteen!!

Waar ik nu alleen nog erg naar zoek is het gaan vinden van mijn nieuwe ei.....hopelijk komt mijn cyclus weer voldoende op gang!

Knuffel voor jullie allemaal meiden!! Erg fijn om zo met elkaar te kunnen delen en helpen!
    Liefs flora

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn, Flora, dat je schoon bent. De vk moest zich diep schamen. Je hebt toch meer dan eens gebeld omdat je ongerust was. Makkelijk om achteraf sorry te zeggen. Maar fijn dat je de volgende keer dan wel mag komen. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze zo moeilijk deden.

Als je een neg zwangerschapstest hebt zijn ovutesten weer betrouwbaar. En anders moet je temperaturen. Daar moet je dan wel nu al mee beginnen. Zodra je temp met 0.2 stijgt en hoog blijft is je ei geweest. Je kunt het dus niet voorspellen met tempen.

Hoop dat het snel weer raak is. Sterkte!

Suus

8. Lagoon

Lagoon Lid

30 jan 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste post, sinds mijn registratie. Al een tijdje struin ik forums af voor antwoorden op vragen over van alles en nog wat. Maar nu is er een tijd gekomen, dat ik toch zelf een berichtje typ, waarvan ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

Op 24 november 2010 was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 28 december (34 dagen) had ik een zeer lichte positieve thuistest. 2 Dagen later was hij al donkerder en vanaf toen was ik zwanger! Tot afgelopen vrijdag (28 januari) heb ik in deze waan geleefd. Want toen was mijn eerste bezoek aan de verloskundige. Wat zo vrolijk begon, eindigde voor mij in een niet te geloven iets: uit de inwendige echo bleek dat het vruchtje met 6,3 dagen gestopt was te groeien en/of ik had gewoon een hele lange cyclus waardoor ik nu op 6,5 wk zit. Er was in ieder geval geen hartactiviteit te zien. Ik kreeg gelijk een folder mee over een miskraam en moet morgen beslissen hoe of wat.
    Nu ik deze uitslag gekregen heb, zijn spontaan alle symptomen verdwenen: geen echt gevoelige borsten meer, minder gespannen buik.

Nu is eigenlijk mijn vraag: Moet ik er inderdaad vanuit gaan dat het een miskraam wordt? Ik heb net een bericht gelezen dat iemand na 6,5 wk geen hartslag had, maar na 7,6 wk wel!
    Stel dat ik een lange cyclus had, dan kon ik nooit op 28 of 30 december een positieve testuitslag krijgen: rond die tijd zou dan immers de conceptiedatum liggen!

Kort gezegd: ik heb eigenlijk nog de hoop dat het geen miskraam wordt, maar is dit reeel?

Liefs Lagoon

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Als je wel vaker een hele lange cyclus hebt, dan zou het goed kunnen zitten. Maar dat weet jij beter dan ik. Maar je zit met die test, dat kan dus eigenlijk niet.

Op zich kan de innesteling heel lang geduurd hebben, maar de kans dat dat weken duurt is op zich niet heel groot. Toch hoor je het weleens. Heel eerlijk: er is hoop, maar de kans is echt aanwezig dat het toch niet goed zit. Ik hoop dat ik het mis heb.

Een nieuwe echo deze week moet echt uitsluitsel geven. Sterkte met de stress, het valt niet mee hè.

Suus

10. Lagoon

Lagoon Lid

30 jan 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    #70 Lagoon, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    Bedankt voor je berichtje Suus.. Dat van die test kan ook eigenlijk niet, maar ergens blijf ik hoop houden... Die hoop gaat pas weg als ik het vruchtje echt verloren ben denk ik....

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb m'n bericht aangevuld.

12. Lagoon

Lagoon Lid

30 jan 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste berichtje gewijzigd...

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat snap ik. Ik heb weleens in hetzelfde schuitje gezeten. Maar je weet maar nooit...

Suus

14. aaltienm

aaltienm Nieuw lid

1 feb 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Vorige week maandag een positieve test gehad. Twee dagen overtijd.
    Een week later bij de huisarts getest: negatief. Vanochtend ook negatief. Vandaag ook helder bloed bij afvegen, niet in urine. Verder nergens last van, geen krampen of pijn. Voel me ook nog zwanger, gevoelige borsten, grotere ook. Opgezette buik e.d. wie herkent dit of weet wat t kan zijn?
    M.

Deel Deze Pagina