Menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door wennetje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennetje

wennetje Nieuw lid

12 nov 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wordt zo onzeker van mijn lichaam, dus dacht ik zet het even op dit forum. Ik heb op 18 dec een miskraam gehad, en nu, morgen 6 weken later nog steeds geen menstruatie, nou is mijn cyclus wel onregelmatig, maar zo lang is die nog niet geweest. Heb vandaag een test gedaan, die geeft aan dat ik niet zwanger ben, toch heb ik wel klachten zoals pijnlijke borsten, misselijkheid en vermoeidheid. Ik wordt hier zo onzeker van. Wie herkend dit een beetje?
    Groetjes Wendy

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai Wendy,

Ik zit er nog midden in dus kan nog niet van ervaring spreken maar het kan wel kloppen dat je de pech hebt dat het allemaal wat langer duurt. Misschien duiden de klachten die je nu hebt wel op een (naderende) eisprong of breekt je menstruatie toch snel door!

Sterkte meis, het is en blijft erg vervelend!

x K

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meis,

ook ik kan je niet helpen omdat ik net een mk heb gehad (afgelopen vrijdag curetage) maar heb je verhaal wel gelezen en kan me heel goed voorstellen dat je onzeker word van deze lange duur. Pff en dan ook kwaaltjes hebben.. heb je na je mk geen na controle... of krijg je die nog? of al gehad? Jeetje wachten is echt het meest moeilijke! Voe met je mee meid!

LiefssSjors

4. wennetje

wennetje Nieuw lid

12 nov 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sjors,
    Nou nog steeds mijn menstruatie niet, en de klachten lijken erger te worden. Ik ga komend weekend maar een test doen.
    Heb na mijn mk wel telefonisch contact gehad met de huisarts, maar omdat ik na mijn mk 8 dagen flink gevloeid heb en verder geen pijnklachten heb gehad, hoefde er verder geen actie ondernomen te worden. Maar meid hoe gaat het nu met jou, veel pijnklachten na de curettage?
    Liefs Wendy

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meid,

ow toch ''raar'' dat je geen na controle hebt gehad... bedoel dit niet verkeerd hoor. Maar de meeste hebben na een paar weken een echo ter controle of je helemaal ''schoon'' bent. Of het nou een curetage of van nature of wat ook is. Maar goed.

Ik hoop dat er een duidelijke verklaring is voor hetgeen jij voelt meid! En dat je er gauw antwoord op krijgt. Via welke weg dan ook.

Met mij gaat het wel. Ik vloei steeds minder en plassen doet nu ook geen zeer meer (deed branden) en vond het daardoor eng.. en ook om bloed te zien.. maar drink nu goed en plas alles schoon nu.
    Verder heb ik als ik de pijnstillers optijd in neem geen pijn. Alleen een weeïg gevoel.. beetje krampachtig gevoel enz. Maar niets ondragelijks.

De pijn in 't hart en hoofd is groter. Ben nog af en toe intens verdrietig maar probeer me te focusse op lichaamlijk aansterken.
    Hier van me af schrijven helpt me goed.

xxx

Deel Deze Pagina