Ik ben zo bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ashley Rose, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zaterdag 15 januari 2 knaltesten! De streepjes waren even duidelijk als de controle streep, dus ik kon mijn geluk niet op. Ik heb maandag 17 januari nog een keer met Clearblue getest, en kreeg hierop 'Zwanger 3+' te zien. So far so good.. Ik zou toen 5,5 week zwanger zijn. Aangezien mijn vorige missed abortion kon ik dinsdag al terecht bij de gyn en kon ook ook een echo krijgen. Hierop was nog niets te zien, wel verdikt baarmoederslijmvlies maar verder niets. Mijn gyn vertelde dat dit normaal was, aangezien het nog erg vroeg is, en ik ben hier op het forum ook gerustgesteld met positieve verhalen.

Nu zat er vanavond na het plassen wat rozig slijm op het toiletpapier. Ik ben hier onwijs van geschrokken, ook in combinatie met mijn echo en het feit dat ik niet echt duidelijke zwangerschap symptomen heb.

Het is nu even afwachten maar ik voel me inmiddels echt 'ongesteld' mijn onderbuik is onrustig, alhoewel ik dus geen rood bloed heb gezien, en ook geen roze slijm meer heb bij het afvegen.

Pff wat is dit killing zeg :(

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee meid kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar probeer op je lichaam te vertrouwen! Zolang je geen helder rood bloed met stolsels verliest is het positief. Dat rosige kan heel goed van de innesteling komen! Helaas horen die ongi achtige krampen er ook bij! Er gebeurd zo onwijs veel in je lichaam!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ashley, wat een angst he. Ik heb ook al een paar keer wat bloedverlies gehad, en maandag was op de echo nog niets te zien. Hcg was maandag 1500, woensdag 3000. Ik ben zo rond de 5 weken nu. Woensdag was er ineens een vruchtzakje te zien met dooierzakje. Het kan dus heel snel gaan en het kan net te vroeg zijn geweest. Misschien kun je vragen of je hcg een paar keer geprikt kan worden. Wanneer mag je weer voor een echo?

O, en mijn gyn zegt dat heel veel vrouwen bloedverlies hebben. Dar lees ik op dit forum ook. Het komt doordat het vruchtzakje zich aan de bm-wand gaat hechten en is volgens mijn gyn vaak zelfs een goed teken. Echt geruststellen doet dat natuurlijk niet, maar misschien een klein beetje.

Die krampen horen erbij. Die krijg je van het groeien van de bm.

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Helder rood bloed betekent ook lang niet altijd een miskraam. Dat is een beetje een fabeltje volgens mijn gyn. Dat geloof ik ook wel, want ik ken genoeg vrouwen die ondanks af en toe flink rood bloedverlies, soms ook met stolsels, een gezond kind hebben gekregen.

5. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor de reacties allemaal! :) Het doet me goed te lezen dat het niet direct mis hoeft te zijn.

Ik ben nu wel wat rustiger, ik heb er helemaal niks aan als ik me nu druk ga maken, want als het goed zit zit het goed en als het niet goed zit, dan zal het niet minder worden als ik me nu druk maak. Alhoewel je natuurlijk die 'spanning' blijft houden.

Ik heb volgende week vrijdag een afspraak staan, zal ik dit zo laten of even bellen? Natuurlijk kijk ik aan hoe het nu verder gaat de aankomende dagen.

Verder had ik net bij het afvegen wederom roze slijm.. en de krampjes zijn er ook nog steeds. Bah, wat naar dit zeg!

6. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het bloed is inmiddels wat roder.. en ook hele kleine stolsels...

Mag ik trouwens een tampon in doen? Ik heb geen maandverband meer namelijk.

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Sterkte meis..!! een tampon lijkt me niet echt goed .

8. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankje, heb de tampon gelijk weer uitgedaan maar zat wel aardig wat bloed op..

Maar nu toch nog een maandverandje gevonden (heb 'm inmiddels 3 kwartier in m'n ondergoed ongeveer) en daar is nu weer helemaal niks op te bekennen.

Ik ga morgen sowieso gelijk de gyn bellen.. maar het blijft allemaal verwarrend! :(

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    idd...kan er over mee praten en verloor ook niet te weinig bloed ook...was weliswar verder in mijn zwschap maar ben 2 dgn opgenomen en heb een kerngezonde baby van 10 pond gekregen

10. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook echt rood bloed met stolsels?

Ik vind het wel fijn dat het niet gelijk mis hoeft te zijn, maar het kan natuurlijk ook mis zijn, daar hou ik uiteraard rekening mee..

11. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu echt grote hele donkerrode stolsels verloren bij het plassen.. :( Het zit niet in mijn maandverband, maar alleen bij het plassen komt het mee..

Pff hoe ga ik ooit deze nacht doorkomen

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoe is het nu met je? Heb je een beetje kunnen slapen?

13. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    lieverd hoe is het met je?
    ik wil je hopende woorden geven, maar zoals ik het zo lees weet ik het even niet zo.. :( hoop natuurlijk van harte dat het allemaal goed zit!! dikke knuff

14. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi Ashley,

Ik heb de eerste 8 weken van mijn zwangerschap ook veel bruin verlies gehad, maar dat kon geen kwaad. Toen is het even weggeweest en toen kwam het anders bruin terug. Na een nare echo kwamen we er achter dat het waarschijnlijk fout zat en dat het kindje wel groeiden, maar de vruchtzak niet. Sinds die echo heb ik ook rood verlies en sinds maandag weten we dat het kindje dood is en dat ik nu moet wachten op een miskraam. Sinds gisteren verlies ik echt grote klodders, dus ik hoop dat de natuur zijn werk kan doen.

Ik wens jou veel sterkte. Je kunt niet meer doen dan afwachten. Dat is juist het vervelende van deze situatie.

Sterkte!

15. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lieverds, het is helaas fout gelopen.. moet dit weekend afwachten en maandag heb ik weer een afspraak.

Ik voel me vreselijk leeg en verdrietig en kan alleen maar huilen, huilen, en nog eens huilen. Wat is dit moeilijk zeg :(

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend heftig!! Ik wil jou ook heel erg veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke rottijd.. ik snap precies wat je bedoelt, het afwachten is echt zo naar, omdat je niks kan maar je wil ZOVEEL doen..

Ik lig lekker in mijn bed nu, en wil er het liefst de komende tijd niet meer uitkomen.

Mijn zusje komt zo langs dus dat is heel prettig, om even niet helemaal alleen te zijn nu.

En nu? Wat je zegt, afwachten.. Ik ben er kapot van.

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ach meid, heel veel sterkte. Lekker onder de dekens blijven liggen. Fijn dat je zo bezoek krijgt van je zus...
    hele dikke knuffel

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je heeeeeel erg veeeeeeeeel sterkte wensen!!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    :( wat ontzettend verdrietig voor je..
    heel veel sterkte meid..

en miepens.. jij ook veel sterkte.. :(

knuffel voor jullie beiden.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heftig.. weet hoe je je voelt (zie onderschrift).
    Veel sterkte en lekker de hele dag huilen hoor!

Deel Deze Pagina