hallo, ik had op 28 augustus bruinverlies en dat was niet veel en nu heb ik sinds gisteren bloedverlies en kreeg ik in 1 keer enorme krampen je kon het vergelijken met weeén en ben dan redelijk beginnen bloeden en er zat dan een klein stukje bij (het leek op een vruchtzakje heb al 3 keren een miskraam gehad) maar het was kleiner dan vorige keren) en vanaf dat dat stukje eruit was had ik ook geen pijn meer, kan het zijn dat dit opnieuw een vroege miskaam is geweest? ik heb op 25 augustus een test gedaan maar die was negatief (test altijd laat positief) ik heb op 22 juli een miskraam gehad en heb een cyclus tussen 40 en 48 dagen kan het dat je een negatieve test hebt en toch zwanger bent en een miskraam krijgt?
Hoihoi, Het kan dat je negatief test terwijl je wel echt zwanger bent. Het is lastig om te zeggen of het een miskraam is het kan namelijk ook een menstruatie zijn geweest, je cyclus moet na een miskraam ook altijd weer even bij komen en kan daarom een tijdje anders zijn dan dat je gewend bent. Vervelend allemaal! Imke