Zwanger? Miskraam? Toch ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mariya, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Dames, ik ben een beetje wanhopig aan het worden omdat ik gewoon niet meer weet wat er met mij aan de hand is..

Mijn NOD was 16 september. Op die dag had ik één rode veeg en wat slijm. De dagen erna nog steeds slijm en afscheiding maar geen teken van menstruatie.. 3 dagen na mijn NOD heb ik een test gedaan en hierop zag ik een HEEL vaag streepje. De volgende dag werd het streepje al duidelijker. Ik natuurlijk helemaal happy!!

Alleen nu had ik vanmorgen ineens pikzwarte afscheiding! Dit was in de ochtend en nu heb ik het in de middag nog eens gehad, ook wat stolsels erbij.. Nu heb ik bruine afscheiding, maar geen bloed.

Wel enorme buikkrampen en allerlei symptomen die zowel een zwangerschap als menstruatie kunnen betekenen.. heel erg vreemd allemaal. Normaal is mijn cyclus 29 dagen, dus als het geen zwangerschap is/was ben ik wel heel erg lang overtijd..

Morgen heb ik een afspraak met de dokter, maar zit er toch mee in mijn maag, iemand ervaring?

Oh ja en vandaag heb ik weer een testje gedaan maar toen zag ik helemaal niets meer..

2. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Ik vrees voor je, dat het toch een mk is. Zeker omdat je pikzwarte stolsels verloren bent. Zelf heb ik een ma gehad. Op de echo van 10 weken zagen we, dat het vruchtje niet lang geleden overleden was. Ik merkte juist niks aan mijn lichaam. Maar goed, dit is alweer een jaar geleden. krampen zijn nooit goed, maar kunnen (heb ik deze zwangerschap gemerkt) ook onschuldig zijn.

Strekte vandaag!

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    pikzwart zegt nog niets. kan oud bloed zijn wat er nu uitkomt.
    Het witte testjes is echter wel zorgwekkend, dat zou betekenen dat er geen hcg meer is en dat er inderdaad een miskraam opgang komt. Nou is een miskraam bij 5 weken niet iets om heel erg bang voor te worden hoor meid, over het algemeen zou je het als een zware menstruatie ervaren. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het emotioneel erg zwaar is, je verwacht het niet en je wilt het niet.

Als je erg pijnlijke krampen krijgt langer dan 24 uur drect dokter bellen.
    als je meer dan 1 maandverband per uur aan bloedverliest bellen.
    als je sterretjes gaat zien, bellen.

Het is sowieso verstandig om even een verloskundige te bellen ( ja die zijn er ook voor dit soort gevallen ) er moet namelijk wel even een echo worden gemaakt als het achter de rug is om te controleren of je echt helemaal 'schoon' bent.

Verder kan het prettig zijn om stolsols op te vangen en te begraven of iets dergelijks. spoel het in elk geval niet zomaar door de wc dit kan achteraf moeilijk zijn voor jezelf namelijk. Het is nog heel kort en waarschijnlijk gewoon niet helemaal oke geweest en nog geen kindje natuurlijk, maar emotioneel was het voor jou dat al wel.

Sterkte meid!

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Beste Mariya,

Wat een rotsituatie... vooral omdat je niet zo goed weet waar je nu aan toe bent. Inderdaad wat aloha schreef: Echt even met een verloskundige bellen!

(Tijdens mijn miskraam gaf me dat veel meer rust. Ik belde pas na 1,5 week bloedverlies... had achteraf gezien veel eerder met de vk moeten bellen.)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zwart bloed kan idd oud bloed zijn, maar in combi met je lichter wordende testje ben ik bang dat het toch niet goed zit...
    heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina