Continu bloeding

Discussion in 'Miskraam' started by Sirius, Feb 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sirius

Sirius Lid

Dec 12, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Sirius, Feb 14, 2011
    Last edited: Feb 14, 2011
    Ik heb vanaf het begin van mn zwangerschao last van lichte bloedingen (ben nu ong. 6 weken sinds conceptie). Eerst was het wat bruinverlies. Toen soms om de paar dagen tijdens toiletgang wat helder rood bloedverlies. Ben erachter gekomen dat dat niets hoeft te betekenen, omdat bruin oud bloed is en rood bloed kan komen doordat de baarmoeder beter doorbloed is, waardoor er bv bij toiletgang makkelijk een adertje kan knappen. Al met al hoeft er dus niets aan de hand te zijn.

Afgelopen vrijdag kreeg ik na het eten buikkrampen alsof het eten niet goed gevallen was. Toen ik eenmaal naar de wc was geweest, waren die krampen zo goed als weg, dus leek me een darmenkwestie. Maar wel rood bloedverlies gehad op de wc en de eerste 24 uur een paar keer gehad dat ik een rode 'vlek' onder in de pot zag liggen.

Sindsdien heb ik telkens als ik naar de wc ga, rood bloedverlies bij het afvegen en soms wat rode druppels in het water. Tussen de toiletbezoeken door lijk ik bijna niet te bloeden, want ik kan het met een inlegkruisje af. Dus een echte ongesteldheid kan ik het niet noemen.

Ik vrees voor een miskraam, maar denk ook aan andere mogelijkheden. Ik heb nl altijd al last van obstipatie, misschien dat dat nu extra meewerkt. Ik heb sinds gisterenavond nl weer buikpijn, vnl links van mn navel en het voelt oppervlakkig (niet als menstruatiepijn). Zou die obstipatie ook van invloed kunnen zijn op het bloeden?

Heeft iemand anders wel eens zoiets mee gemaakt?

Ondanks dat het een ander soort bloedverlies is, moet ik er misschien bij vertellen dat ik voor de zwangerschao altijd last had van spotting (doorbraakbloedinkjes) en soms beetje bloedverlies na gemeenschap.

p.s. Vandaag nogmaals getest: positief (ik weet dat dat niet alles zegt, maar toch...)

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou als de donder voor een echo gaan. Zoveel bloedverlies is daar echt wel een indicatie voor. Een positest zegt inderdaad niks, die test kan tot 6 weken na een mk wel positief blijven. Hoop voor jou dat het goed zit. Sommige vrouwen verliezen inderdaad veel bloed bij een goede zwangerschap...

Suus

3. Sirius

Sirius Lid

Dec 12, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, heb gelukkig morgen de 1e echo, maar ben ook bang dat als ik nog zwanger ben, het dan nog niet te zien in op de echo. En vrees dat we het allemaal weer moeten afwachten. Ik word zo gek van die onzekerheid steeds...

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Als de conceptie 6 weken geleden is, ben je nu 8 weken zwanger. Dan moet je al heel veel kunnen zien hoor! Een klein kindje, met hartje.

Suus

5. Sirius

Sirius Lid

Dec 12, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus, ik hoop dat het idd zo is! We moeten het denk ik maar even afwachten, er zit niets anders op.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zal voor je duimen.

Suus

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Ik duim mee! Laat je het weten hoe de echo is geweest?
    -x- K

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ook ik heb mijn 1e zwangerschap continue bloedingen gehad vanaf het begin af aan....maar hier was gewoon alles goed, ze hebben nooit kunnen vinden waarom ik dat had....
    en mijn dochtertje is gezond geboren met 41weken zwangerschap.

Bij de 2e zwangerschap heb ik alleen op 9 weken 1x wat bloed verlies gehad.

En nu bij de 3e tot nu toe helemaal niks!

Succes morgen

9. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh, ben benieuwd hoe het is gegaan met de echo!!

Ik heb helaas negatieve ervaring met het soort bloedverlies dat jij hebt. Ik had ook eerst wat bruin, toen rood. Ook alleen met het afvegen. Daarna werd het wel steeds meer en het is dit weekend (na 1 1/2 week gering bloedverlies) geëindigd in een miskraam. Dat hoeft echter niet te betekenen dat het bij jou ook zo gaat!! Ik wil je dus niet ontmoedigen, maar je vroeg of er mensen zijn die dit hebben meegemaakt. :(

Heel veel sterkte (misschien zit je nu wel aan de echo) Ik hoop echt dat het goed zit en dat je een kloppend hartje ziet.

10. Heel veel sterkte! Hopelijk een mooie echo vandaag!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoe was je echo, Sirius?

Suus

12. Sirius

Sirius Lid

Dec 12, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas...niets te zien op de echo...dus miskraam geweest...
    Ik had voor de tijd nog enige hoop geput uit mijn beredeneringen en jullie medeleven (waarvoor dank!) maar het heeft niet zo mogen zijn...nu afwachten wanneer ik dan eens echt ongesteld wordt...just get it over with...

Hou me maar vast aan de gedachte dat het beter is, de natuur heeft het zo beslist. Grijpt me meer aan dan ik dacht. Maar het komt uiteindelijk vast goed.

Bedankt voor jullie medeleven.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat ontzettend rot voor je. Heel veel sterkte. Het is heftig, een miskraam. En inderdaad, het doet meer met je dan je van tevoren zou denken.

Liefs, Suus

14. lien123

lien123 Niet meer actief

Heel veel sterkte meid!!

15. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk dat je dit moet meemaken. Sterkte.

16. Kimberlyendavid

Feb 2, 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb nu op dit ogenblik ook sinds gisteren een miskraam op de dag dat ik het vruchtje met hartje zou zien op de echo... het vruchtje was me 3uurtjes sneller af dus zat het bij de echo al aan de uitgang :'( veel sterkte meid weet wat je nu doorstaat! en idd ik denk er ook zo over het is de natuur die dat beslist heeft en we gaan verder. Het lukt ons wel!! hopelijk gaan we binnekort op het leuke gedeelte van dit forum staan ;) ik ga alvast binnen 2maanden opnieuw beginnen dat had de gyneacoloog mij aageraden zodat mijn lichaam tegen daan goed hersteld is.

dikke knuffel en we horen elkaar binnen een paar maanden met goed nieuws ;)
    xxx

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Sterkte Sirius!
    Liefs, Kweenie

Share This Page