Miskraam of ongeduldig?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama in maak, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in maak

12 feb 2009
    8
    2
    0
    Hoi iedereen,

Ik zit met het volgende situatie:
    Vrijdag 10 december had ik een duidelijke positieve test in mijn handen :). Test heb ik overigens in de vroege middag getest.

Nu dinsdag 14 december rond 16.00 uur weer een test gedaan en het streepje is zéééér licht. Als ik de test in het licht houd dan zie ik het streepje anders zie je het niet :(.
    Nu heb ik de afgelopen dagen wel bloed verloren van oud bruin tot licht rood (dit was na het vrijen :)), maar geen stolsels of krampen enz. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat dit voor mij bekend is, mijn zoontje is inmiddels 14 mnd.

Heb ik nu een miskraam gehad? of ben ik zo pril zwanger dat de test het 's middags nog niet goed oppikt. Morgenvroeg ga ik voor de zekerheid nog een test doen.

Maar heeft iemand hier ervaring mee?

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Moeilijk, kan allebei de kanten nog op denk ik. Maar een lichte test klinkt niet heel goed. Wanneer was je NOD? Hopelijk blijft het goed gaan!

3. Mama in maak

12 feb 2009
    8
    2
    0
    Uuuhm dat weet ik dus niet . Donderdag heb ik een echo omdat te bepalen.

Het bloedverlies is niet super veel en alleen maar bij het afvegen.

*zucht, ik weet het niet meer*

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Een lichter wordende test is meestal geen goed teken helaas. Zeker in combinatie met bloedverlies. Mijn eerste miskraam ging ook zo. Ik had wat bloedverlies, maar geen krampen ofzo, testen werden lichter, dat zei eigenlijk al genoeg. Op echo was toen nog een zwak hartje te zien, maar stopte die avond ook met kloppen.
    Meis, ik zou helaas van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen als het wel goed blijkt te zijn! Sterkte!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het zal afwachten zijn tot de eerste echo. Het kan natuurlijk zijn dat je urine minder geconcentreerd is geweest dan die van 10 december.

Mijn vk zegt altijd, een streep is een streep, hoe licht of donker hij ook is, je bent dan zwanger en dan is het de eerste periode gewoon afwachten hoe het vruchtje zich zal ontwikkelen.

Duim voor je!

6. Female

Female Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je?
    Heb je nog een testje gedaan?
    Met ochtendurine?

7. Mama in maak

12 feb 2009
    8
    2
    0
    Hoi Maedra,Marijn en belliebel,

Het was foute boel! ik heb een vroege miskraam gehad, terwijl ik bijna geen klachten had net zoals bij jou marijn.

Maar goed, als ik vrijdag niet had getest dan had ik ook niet geweten dat ik zwanger was en had ik gewoon gedacht dat ik ongeteld ben geworden.

Volgende de keer beter :)

Deel Deze Pagina