Hoi meiden, Ik heb het even nodig om mn verhaal van me af te schrijven. Na 3 jaar waren we eindelijk zwanger na iui 3 we waren dolgelukkig. Aantal dgn later zouden we aan de vakantie van ons leven beginnen een rondreis door Amerika. Na 1, 5 week vakantie werd ik Dinsdagochtend ineens wakker met heftige buik, rug en schouderpijn en bloedverlies. Wij hier naar het zkh er werd gedacht aan een bbz maar omdat mn klanten minder werden werd er besloten om even niks te doen hcg was toen 560 ik moest binnen 48 uur weer op controle. We mochten hierdoor niet vliegen en zaten vast in Amerika. Vanmorgen op controle geweest en mn baarmoeder mond was al dicht dus alles lijkt volledig weg en hcg is verder gedaald. We zijn er helemaal stuk van en nu wilde we graag naar huis maar vooralsnog krijgen we nog steeds geen toestemming. Nu zitten we hier nog steeds vast hoe kunnen ze denken dat we nu nog " gezellig " vakantie kunnen vieren????
Ahh nee, wat ontzettend heftig zeg!! Ben je na zo lang eindelijk zwanger en dan overkomt jullie dit. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte meis! Mijn advies zou zijn om nu toch niet je vakantie af te breken. (ik weet niet hoe lang je nog hebt daar?). Maar je verandert er nu toch niks meer aan en je bent samen met je man in een geweldig land. Maar dat is uiteraard persoonlijk! Ik heb mijn eerste miskraam ook op vakantie gehad, en ik zelf was blij dat ik toen nog een paar dagen in de zon kon niksen en kon samen zijn met mijn man.
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat er snel een oplossing komt voor de vakantie waar jij je prettig bij voelt
Hey meiden, bedankt. Ik mocht gelukkig naar huis. Mijn man en ik hebben veel steun gehad aan elkaar maar we zijn erg blij dat we nu weer bij onze familie zijn, dat vinden we beiden het fijnst. We hebben er zoveel verdriet van dat we niet meer van de vakantie konden genieten.
Fijn dat je weer veilig thuis bent Wiess! Succes met verwerken van deze verdrietige gebeurtenis. Liefs BB