nog steeds last van borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brit1980, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    hallo ik heb een beetje een vreemde vraag denk ik kan er op het forum niks over vinden ben vorige week zondag de 16e ongesteld geworden en behoorlijk de hevigheid hield aan tot woensdag donderdag was het helemaal over ben nu bijna een week verder..maar heb nog steeds gevoelige borsten en af en toe steekjes aan de zijkant van mijn borsten waar de klieren zitten deze zijn ook opgezet eerst aan een borst maar nu ook an de andere mijn ei moet ik ongeveer begin volgende week krijgen anders zou het daar aan kunnen liggen de tepels zijn ook gevoeigger dan anders ben sinds 6 maanden met de pil gestopt..weet een van jullie mischien waar dat mee te maken kan hebben..zwanger ben ik niet gezien de hevige menstruatie bloeding die ik gehad heb dus daar ga ik zelf niet vanuit. snaphet alleen niet!
    liefs brit
    p.s alvast bedankt voor een reactie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Brit,

als je cyclus van slag is kun je ook meer klachten hebben dan anders. Misschien komt het omdat je meer bloed hebt verloren dan anders. Kijk het gewoon even aan.

Mirjam

Deel Deze Pagina