Ik weet dat er al meerder topic over zijn, maar zag na afleestijd een 2de roze streep. Weet dat je ook eigenlijk niet meer mag kijken, maar deed het toch, en zit nu dus in de zenuwen... Ben benieuwd wat jullie ervan denken. Linkje van mijn album phgal.php?m=1&uid=18310&cid=559&pid=1453
Ik heb nog nooit een vals positieve kruidvat test gezien (die 2 voor 5 euro testjes), dus ik zou morgen gewoon nog een testje proberen
Ziet er niet uit als een indroog lijntje, en voor zo ver ik weet komen die ook niet op de kruidvat testen voor. Ziet er positief uit hoor! Groetjes
Hoelang na de afleestijd kwam dat streepje dan? Soms komt een streepje namelijk iets later, en hoeft niet gelijk een indroger te zijn. Ben het ook met de rest eens, ziet er mooi positief uit. Zelfde als mijn kruidvat test!
Heb in de ochtend de test gedaan, en vanavond was hij zo... Vandaag is mijn NOD, heb al heel de dag het gevoel dat het moet gaan doorbreken. Mijn dat had ik bij mijn zoontje ook, en toen was na 1week overtijd getest. Ik doe van de week nog een test als het nodig is... Durf nog niks te hopen....
heb net nog een test gedaan en binnen de tijd zie je de 2de streep... Het is dus eht waar.. Oww vind het zo spannend. Mijn vriend slaapt nog, sta ik hier in mn eentje te stuiteren...
Bedankt voor jullie reactie's en felicitatie's. Ik geloof het nog steeds niet, maar heb vandaag meedere testen gedaan en het blijft echt waar...
geloof het zeker maar, die test ziet er exact zo uit als mijn test. (heb ook met kv 2 voor 5 euro getest) raar gevoel is dat he! wacht maar tot je eerste echo, dan is de kick nog groter!
Gefeliciteerd! Ik had wel een indrooglijn op de kruidvat-test, maar deze was een stuk minder duidelijk.
heb vandaag de digitale gadaan, en kan er echt niet meer onderuit!!! Geloof het nu echt...Ben helemaal hieper