miskraam of rottestten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jesje08, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik verlies roze vloed maar das echt heel weinig..
    een druppeltje,meer ook niet.
    snap er niks meer van.

2. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik verlies vanaf vandaag ook wat roze/rood, het zet niet echt door.

3. jesje08

jesje08 Niet meer actief

bij mij is het weer weg.snap er niks van..

4. kira1985

kira1985 Niet meer actief

wat raar allemaal! Bij mij heeft het trouwens toch echt doorgezet.

Heb je nog een test gedaan?

5. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    of misschien was je toch echt wel zwanger, maar heeeft het vruchtje niet goed kunnen innestelen of zo iets. Dat heb ik wel eens gehad, positief maar wel wat lichtjes, en een paar dagen later toch ongesteld. En mijn cyclus is echt strak hoor. Hij was dus echt positief.
    Maar waar wij vrouwen mee moeten oppassen is dat de testen van tegenwoordig zo enorm gevoelig zijn dat je dus met een beetje hcg positief test. Dat was vroeger niet zo. dan moets je echt een weekje of twee wachten met het testen.
    De vlos en gyn zegt het ook. Daarom zijn er nu zoveel "vals"positieve testen en veel meer vmk's. Vroeger was je dan gewoon wat laat.
    Ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord:)
    en succes moge je snel zwanger zijn

6. jesje08

jesje08 Niet meer actief

brusje dat begrijp ik wel maar dan had ik nu echt allang ongesteld moeten zijn want ok mijn cyclus is erg strikt en komt noooit te laat..

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook weleens 11 dagen te laat geweest met een zeer regelmatige cyclus, dus het kan wel. overigens geeft de digitale test ALTIJD 2 streepjes, ook als je niet zwanger bent, dus dat klopt in ieder geval.

de andere testen snap ik niet, heb ik ook al tegen Kira gezegd, hoewel ik het antw van Brusje wel onderschrijf.

8. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Jesje,

Hoe is het nu? Inmiddels al meer duidelijkheid? Toch zou ik als je eind van de week nog steeds geen posi test hebt, en geen ongi, toch naar je HA gaan voor een bloedtest of een echo. Want mocht je wel een vruchtje hebben gehad dat inderdaad toch is afgestoten, kan het soms zo zijn dat het niet vanzelf, of pas een stuk later, eruit komt.

Hoop voor je dat je inmiddels gewoon een dikke vette posi test in handen hebt!

Groet Snoozie

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

heey snoozy,

ik heb 3 dagen terug getest en die was negatief..
    ik wil deze week of begin volgende week nog een test doen.
    het kromme is dat ik nog wel de kwalen heb zeg maar en een hele opgezette buik!
    maar ben nu dus al 6 dagen overtijd.sap er niks van.
    maar als het afgestoten is en ik dus een miskraam heb moet ik toch ook heel erge buikkrampen hebben?

Share This Page