4 weken geleden is dmv cytotec mijn miskraam begonnen, 2 weken later was ik nog niet schoon, dus nogmaals cytotec en toen was ik schoon (wegens complicaties is dit S nachts in het ziekenhuis vastgesteld). Nu zijn we dus 4 weken na de eerste cytotec en ik heb nog steeds HCG in mijn bloed. Wil iemand haar ervaring delen hoe lang het duurde tot de cyclus weer op gang kwam? Normaal heb ik een cyclus van 25 dagen, maar ik begrijp dat dat nu volledig ontregelt zal zijn... alleen ik wordt ongeduldig...
Ik zou een extra controle vragen.. Alleen daarmee ben je zeker of je echt schoon bent. Het kan wel even duren voor Hcg eruit is.
Thanks voor je reactie. Ik had maandag een echo en er zat bloed/ stolsels in mijn baarmoeder, maar de gyn zei dat dat nieuw bloed is, omdat de gyn van de nacht had geregistreerd dat ik schoon was. Ik vind dat een vreemd verhaal, en ik heb doorgevraagd, hij zei dat het niet ongebruikelijk is. Ik dacht er wel aan om bij de huisarts te vragen om bloed te prikken om mijn waardes een paar keer te meten zodat ik kan zien dat het wel daalt. Na 14 weken wil ik hier graag een streep onder zetten
Super begrijpelijk. Ik zou dan idd laten prikken en als je twijfelt gaan ze maar gewoon even kijken hoor! Erop staan