hoelang duurde miskraam bij jullie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door 2eUk, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2eUk

2eUk Lid

25 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Sinds gister 100% zekerheid, deze zwangerschap zit niet goed.
    Had al een week last van bloedverlies en sinds 5 dagen wat heftiger..mag de miskraam nog zelf afwachten en als het deze week niet komt dan pillen om het op te wekken..Ben er wel voorstander van dat mijn lichaam het zelf mag doen, maar ik vroeg me af hoelang het bij jullie duurde??

De vk zegt dat ik "straks" wat krampen kan krijgen en dat dat 2 uurtjes meestal duurt.. maar wanneer begint dat dan..ik hoop zo dat ik er snel vanaf ben en verder kan...
    Het bloedverlies neemt wel steeds meer toe heb ik het idee..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte meid!

Hier was het vruchtje gestopt met groeien met 4-5weken.
    Kreeg dit pas te horen bij de echo van 8-9weken.
    Ik heb gekozen voor curettage omdat mijn lichaam "tijd" genoeg had gehad.
    4dg voor de curretega begon het bloedverlies,ik hoopte dat het vanzelf gebeurde...maar helaas.
    De dag van curretage was op de echo nog steeds het vruchtzakje te zien en ben toen meteen gecuretteerd!

Dus heb geen idee hoe lang het kan duren als je de natuur zijn gang laat gaan..volgens mij wel 2weken als het tegen zit..sterkte:(

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, wat erg voor je!
    Ik hoorde op 1 november dat het kindje in mijn buik maar 6,3 weken is geworden, geen hartslag.
    Ik was toen 9 weken zwanger.
    Een missed abortion dus...
    Tot dan toe had mijn lichaam niets gedaan om het af te stoten.
    Ik heb dus al vrij snel voor de tabletten gekozen.
    Dinsdagmiddag 6 november ingenomen, in de nacht miskraam gehad.
    Ik heb dus geen idee hoelang het zou gaan duren uit zichzelf.
    Maar ik ben blij met hoe het gegaan is. Mijn lichaam heeft het op deze manier toch nog zelf gedaan.
    Heb op 20 november nog een controle-echo.
    Heel veel sterkte met alles!!!

4. 2eUk

2eUk Lid

25 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff het zegt dus helemaal niks hoelang het duurt..ik heb besloten mijn lichaam tot donderdag tijd te geven..
    Merk wel dat bloedverlies toeneemt en heb ook een zeurend gevoel in buik en benen...dus het is wel bezig..
    Maar inmiddels heb ik het voor zover mogelijk geaccepteerd maar doordat het er nog zit kan ik niet verder..
    Dus donderdagmiddag ga ik maar bellen met de vk..

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik hoorde met 8 week dat vruchtje was gestopt met groeien met 6 wk 1 dag.. 1 week afgewacht, toen controleecho bij gyn met 9 week.
    Gekozen voor de misoprostol. ingenomen op woensdag en donderdag, beetje bloedverlies, geen krampen of niets...
    ik balen, wil liever geen curretage, maar heb overlegd en mocht het nog een keer proberen met misoprostol.. toen vrijdag om 20 uur ingenomen..geen krampen niets.. wel weer bloedverlies...om 23 uur gaan slapen en om 4 uur wakker geworden en vruchtje en alles kwam eruit...geen pijn niets...

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    o ja ik zou niet aan de pillen gaan als je nu al zo'n bloedverlies hebt.

je lichaam pakt het zelf op. gun het de tijd.

7. 2eUk

2eUk Lid

25 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reacties...denk inderdaad dat het vanzelf moet komen, mijn lichaam is er tenslotte al flink mee bezig..
    Van tijd tot tijd wat menstruatiepijn en bloedverlies neemt soms ietsje af om vervolgens weer volaan door te zetten..snap niet dat ik ng over heb..maargoed de natuur maar een beetje vertrouwen..

8. mireille100

6 nov 2012
    19
    0
    0
    slagerij medewerkster
    hoensbroek
    bij mij wou het niet afkomen,ik had zelfs geen pijn niks..... alleen bloed verlies en nog niet eens zoveel...... terug bij verloskundige voor nieuwe echo check check dubbel check of het wel heel zeker een miskr zou zijn,en dat was wel het geval....toen pillen gekregen en om 2 uur smiddags genomen en om half 9 s avonds kwam het eruit...... kreeg een uur ervoor flinke buikkrampen alsof ik zwaar ongesteld moest worden,ik had ook pijn stillers mee gekregen die ik samen moest nemen met de pillen om het af te laten komen...... kreeg toen zon inmensen steken,dat ik zoiets had van gvd wat is dit,tranen over me wangen,ben naar de wc gegaan en met 1 pers kwam het eruit,en de pijn was ook gelijk helemaal weg

9. 2eUk

2eUk Lid

25 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden mijn lichaam heeft het gelukkig helemaal zelf gedaan, ik ben zo opgelucht... vanmorgen al wel wat buikpijn en last van heupen en benen..maar zwakte weer af..ik stond boterham voor mn zoontje te maken en ineens voelde ik iets..dus snel naar de wc en toen kwam het eruit..een soort waterballonetje viel in de pot en een hoop bloed..kon het helaas niet meer zien..bij afvegen een "zakje"zo groot als een 2 euromunt..dus dat is het geweest denk k..wat een vreselijk rot gevoel en wat voelde ik me naar..nu de opluchting en blij dat deze ellendige periode voorbij is..
    Nu nog echo om te kijken of het echt weg is en dan kunnen we het een plekje gaan geven..

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat fijn dat het achter de rug is nu.
    Naar is het inderdaad. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
    Hopelijk kun je het op termijn een plekje geven.

11. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Sterkte meis !
    Hier spontane gehad, aantal dagen krampen en bloedverlies. 1 nacht zware krampen gehad, ochtend klodder verloren en toen was het minderend.
    Ik hoop dat je er vlot weer bovenop bent..
    xxx

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Met de echo van 8 weken kwamen we erachter dat het het vruchtje 5,5 week oud was, met de echo van 9 weken wisten we zeker dat het gestopt was met groeien ( vk twijfelde nog dacht aan late eisprong). Ik zou met de die week daarop beginnen met cytotec om alles op te wekken, alleen 2 dagen daarvoor een spontane miskraam gehad. Wat buikkrampen gehad en veel stolsel verlies, heb het vruchtzakje nog wel vast gehad per toeval. Nadat dat eruit was geen buikkrampen meer, en ong 3 dagen licht bloedverlies gehad.

Sterkte ermee

Dikke knuffel

13. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hoorden met 11 weken dat het kindje ongeveer met 8,5/9 weken was overleden. Dat was op maandag. Ik wilde niet aan de pillen en op vrijdag begon ik te bloeden, lichtjes. Op maandagochtend was het raak, ik begon harder te bloeden. na 6 uur weeën!!! kwam ons kindje eruit. Bij mij was het ook al wel wat groter. Het kindje groeit niet meer, maar vruchtzakje enz. wel. De gynaecoloog (man) zei ook gewoon dat het weeën waren en geen krampen. Ik had dan ook gewoon 3 cm ontsluiting nodig. Maar wat fijn voor je dat het toch natuurlijk is gekomen. De gevolgen van curretages kunnen groot zijn. heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd en wens je een lief, levend kindje toe!

Deel Deze Pagina