Miskraam of stukje slijmvlies??

Discussie in 'Miskraam' gestart door mariska11, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vrijdag heb ik wat bloedverlies, maar dit wilde niet echt doorzetten de afgelopen dagen. Op zich is het bij mij normaal dat ik eerst twee dagen spotting heb, maar nu duurde het wel erg lang.
    Vandaag had ik heel veel buikpijn en net op het toilet voelde ik iets uit me ploppen. Het was een vrij groot stolsel (slijmerig, maar wel stevig qua structuur en met bloed) en daarna verloor ik vrij veel bloed.
    Vraag me af of dit een miskraam zou kunnen zijn. Weet iemand hoe een miskraam eruit ziet met 4 weken?

Ik heb overigens geen zw.test gedaan ofzo, dus heb geen idee of ik zwanger ben geweest. Misschien was dit wel gewoon een stukje baarmoederslijmvlies (maar dan wel een heel groot stuk).

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Baarmoederslijmvlies lost op in water, weefsel van een vruchtje niet. Als je het dus af kunt spoelen, zonder dat het oplost in het water, heb je inderdaad helaas een miskraam gehad.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik had eenzelfde vraag.. ik was 3 dagen overtijd, maar daar was ik nog niet eens zo mee bezig..mijn man is gesteriliseerd dus het kan toch niet meer.. tot ik vanmorgen erge krampen kreeg. (dat heb ik nooit)
    toen ik opstond voelde het alsof ik leegliep. In de badkamer zag ik ook een stuk weefsel.. rood, gedeelte wittig/doorzichtig, stukje heel donker, stug... ik schrok hier behoorlijk van. Het lijkt verdacht veel op het vruchtje van mijn mk in 2008 bij 6 wk alleen dan kleiner....

Nu weet ik niets.. het kan niet....toch??

4. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst dank voor jullie reacties! Ik vermoed dat het toch een stukje baarmoederslijmvlies is geweest, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Heb nog een zw.test gedaan en denk een heeeeel licht streepje te zien, maar ja.......geeft dus ook niet echt duidelijkheid.

@ichtus: probeer even een zwtest! De kans lijkt erg klein, maar je weet het nooit.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    na mijn mk (de dag dat ik vloeide en het vruchtje verloor) met 6 wk had ik direct een nega test, dus dat zegt mij niet zoveel...
    Kan best wat weefsel zijn geweest vermoed ik.. schijnt best vaak voor te komen zoals ik op internet lees..
    blijft ff schrikken...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het zou wel verklaren, achteraf, waarom ik het de afgelopen week zo intens koud had.. en ook de metaalsmaak in mijn mond.. sjonge.. dat er geen lampje is gaan branden?!.. nee dit doe ik mezelf niet nog een keer aan..tzal wel niks zijn geweest!

Deel Deze Pagina