Dat komt overeen met ong 4 weken zwanger. Maar je testen lopen echt heel mooi op. Kut dat het een speciaal weekend is en daardoor zo in afwachting zit!
je testen lopen mooi op. Wat rot dat het net rond de pasen valt dit. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
In mijn dokter zijn antwoord staat dat ik nog een keer moet testen over een paar weken , ik ga dinsdag dan ook contact zoeken met de gyn, mits de testen nog steeds oplopend zijn..
Wat moet testen? Zw-test of HCG? Want ik zie het nut er niet van in om dat drie weken later te doen. Een echo over 2 weken zal je meer duidelijkheid geven.
Hahaah wat een debiel, alsof je nog 3 weken gaat wachten met een test Ga dan idd lekker naar de vk of gyn of zo
Ff weer iets van mij laten horen. Ik heb die sensitieve test nog een keer gedaan en naast elkaar gezet De onderste is van dinsdag en de bovenste van vandaag
Nou, daar kun je niet omheen zeg! Ik zou toch even contact opnemen inderdaad. Als de huisarts niet wil meewerken (belachelijk trouwens, gezien jouw bijzondere situatie), dan maar via een vk. Wat spannend dit zeg! Zou toch een mooi verhaal zijn Je test van vandaag is echt prachtig!
Wat apart zeg ! Je testen lopen echt heel goed op en die van vandaag al helemaal ! Ben heel benieuwd hoe het afloopt
Je testen zien er goed uit! Het schijnen dat die dipsticks van zwanger en kids niet zo lekker oplopen. Dus dat kan het ook verklaren
Je tests zien er mooi uit hoor, dus sowieso wel even ergens contact opnemen ivm het vele bloedverlies.
Ja alleen of ik daar met Pasen voor moet bellen! Ik ben echt 100% zeker van een menstruatie, even veel even lang. Ik ga dinsdag zeker iets ondernemen, als ik eerder ergens anders last van krijg eerder natuurlijk