Ik ben zo ontzettend verdrietig. Vandaag hadden we met 8 weken en 5 dagen onze eerste echo in het ziekenhuis omdat we na onze eerste ICSI zwanger waren geworden. Ik voelde me al die weken prima, de laatste dagen begon de misselijkheid en beroerdheid toe te nemen, maar verder ging het heel goed. Vol goede moed vertrokken we naar het ziekenhuis, maar al heel snel werd duidelijk dat het hartje niet klopte. We konden wel door de grond zakken..... Er werd nog een arts bijgehaald, maar weer geen hartactie te zien. Het gekke is dat het kindje ook gewoon volgroeid was voor 8 weken en 5 dagen. Zou het dan vanmorgen gestopt zijn? Zo ontzettend zuur dit. Hebben we hiervoor al die moeite gedaan..... Ik voel me nog steeds hartstikke misselijk, ik bloed helemaal niet, het is zo gek, dat ik bijna denk dat ze het niet goed gezien hebben.... We moeten volgende week nog een keer voor een echo komen zodat zet het echt zeker weten, maar geen hartje is geen hartje toch? Daar gaat onze droom die al zo moeilijk te verwezenlijken was. We zijn intens verdrietig. Annerie ale:
oh meid wat vreselijk..... lijkt me zo afschuwelijk wat jullie nu door moeten maken. maar 8 weken is wel erg vroeg hoor! ik hoop dat ze volgende week alsnog een hartje vinden.. veel liefs Jose
Ja, ruim 8 weken, het is vroeg, maar als er toch een verpleegkundige en IVF arts bij komen kijken dan lijkt me wel dat ze weten wat ze moeten zien toch? Volgens hen moet je het hartje nu echt kunnen zien kloppen.
Annerie, Ik heb net elders ook gereageerd. Dit nieuws is onbeschrijfelijk nieuws........jezus zeg.... Hadden de artsen nog een bepaalde verwachting voor volgende week? Ik wil jou en je partner veel kracht toe wensen voor de komende dagen. liefs
Bedankt, nee de artsen zeiden er niets bij voor volgende week. Alleen om het zeker te weten krijgen we dan nog een echo. Ze wensten ons al sterkte... dan zal het toch wel duidelijk zijn, helaas.
Annerie,ik hoop op het beste voor je.. ik heb zelf pas een miskraam gehad bij 8 weken dmv icsi cryo) Maakt het nog eens extra zuur he. Bij ons op echo geen hartfunctie en het vruchtje was te klein.Een paar dagen later kreeg ik heel erg buikpijn en daarna bloedverlies. Ik hou dit topic wel in de gaten,heel veel sterkte en toch duim ik nog voor je meid
Oh meisje wat erg toch. Ik had zo'n goede hoop voor je. Ik heb hetzelfde als jij vorig jaar meegemaakt en dat gevoel is onbeschrijfelijk. Ik wens jou en je man heel erg veel sterkte toe. Heel veel liefs Joyce
Och meissie, wat vreselijk! Dit is geen goeie week zeg! Ik wil je enorm veel sterkte wensen en hoop gewoon dat ze het hartstikke verkeerd gezien hebben meid! Liefs, Josien
Hey Annerie, Lees toevallig net je onderschrift in een ander topic en nu je verhaal! Weet niet echt goed wat ik tegen je moet zeggen. Wil je heel veel sterkte toewensen en een dikke knuffel, Mirjam
Annerie wat vreselijk dit. Waarom kan het niet gewoon een keer goed gaan? Ik leef echt met je mee en ik weet dat je verdriet enorm groot is. Ik wil je heel veel sterkte wensen, en hoop echt dat je volgende week toch beter nieuws krijgt! Veel liefs Vanilia
Ik zit in hetzelfde schuitje.. Na de derde ICSI eindelijk zwanger.. Vruchtje is nu een week achter in de groei en de hartslag veel te traag..afwachtend op een miskraam.. Hiervoor in eerdere relatie ook 3 miskramen en curretages gehad.. Soms zit het niet mee meis..hoe moeten we nou weer verder?