Hoi Allemaal, Ik heb een vraag zoals jullie zien ben ik aantal dagen overtijd. Ik heb een cyclus van 30 dagen aan gehouden omdat dit een keer is voor gekomen. normaal heb ik een cyclus van 27 dagen. Ook heb ik normaal wanneer ik ongesteld moet worden aantal dagen van te voren al zere borsten en menstruatie krampen. Dit is echte nog steeds niet geweest. Wel ben ik sinds een week er moe. Ochtends heel vrolijk en wakker en na mate de dag vorderd word ik heel moe en duf. Ook heb ik al meerdere dagen heel veel pukkeltjes en sinds 2 dagen hele grootte pukkel op mijn kin .. Ik heb ik veel last van witverlies dit is wat creme achtig wat normaal 2 dagen aanhoud voor de menstruatie en dan over gaat in bruin verlies maar dit gebeurt al een week niet. Mijn humeur is ook niet echt prettig en wisselvallig. Test wijst negatief uit maar moet wanneer ik meer dan een week over tijd ben weer testen. Omdat in mijn vorrige zwangerschap het hcg ook later op gang kwam. Heeft iemand ook zoiets mee gemaakt en toch zwanger? Voel me deze maand anders en duf heel rustig en laat alles maar op mij af komen gevoel dat ik zwanger ben is helaas meer af genomen toen de digitale test van cleurbleu niet zwanger aangaf. Oja en ik drink en plas ook veel maarja logisch hoe meer ik drink hoe meer eruit moet natuurlijik.... En heb veel last van lucht (boertjes laten enzo) en ben helaas ook aantal dagen aan de diarree geweest. Sorry voor zo´n lang verhaal maar moest het echt even kwijt, ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vragen. Groetjes Roos
Dat is ´m juist ik heb de test van cleurbleu digitaal gedaan maar nou hoor ik hier verschillende dingen over. wel als ik de testvenster er uit haal staat er een 2e streepje. Gisterenn vroeg mijn moeder al of ik zwanger ben en ze weet van niks. Ze vond dat ik wat voller werd in het gezicht Ik moet wachten tot dinsdag volgens de apotheker. Ik ben vanaf februari niet meer aan de pil. Heb ik de maanden er op wel last van gehad maar afgelopen maanden werden de menstruatie klachten alleen maar erger waardoor ik het juist zo vreemd vindt dat ze nu niet komen. Ik hoor dat heel veel meiden wel menstruatiekrampen hebben tijdens begin zwangerschap en zere borsten. Maar dat heb ik niet. Kan dit voor komen?