Missed abortion

Discussion in 'Miskraam' started by zusterrosa, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

Aug 20, 2008
    230
    0
    0
    High Care verpleegkundige
    almere
    vanmorgen kregen we het nieuws dat het hartje van ons kindje niet meer klopt. Zou nu 9 weken en 4 dagen zijn.
    We hebben al 2 eerdere echo's gehad omdat de termijn wat onduidelijk bleef en een wat trage hartactie, toen waren we al bang dat het misschien niet goed zou zijn. Maar het definitieve bericht komt toch veel harder aan dan we hadden gedacht...

moet vrijdag voor curretage, kon eigenlijk wonesdag al maar dan is mijn vriend jarig en dat wou ik liever niet

2. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Jeetje, sterkte meid... ik weet zelf niet wat het is, maar heb 't onlangs van dichtbij meegemaakt.
    Het lijkt me echt heel erg k*t.

Doe lekker rustig aan!

Liefs Niki

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Héél veel sterkte meis!

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Wat een naar bericht voor jullie... Ik weet helaas hoe je je voelt nu en wil je dan ook heel veel sterkte toewensen. Neem de tijd om het een plekje te geven.

5. veronique34

Aug 31, 2008
    5
    0
    0
    Wil je heel veel sterkte toewensen. Weet hoe het is. Heb 5 weken geleden een miskraam gehad. We gingen voor de termijnecho naar verloskundige en daar zagen we dat het hartje niet meer klopte. Ons kindje was een paar uur tot hooguit een dag ervoor overleden met 8 wk en 6 dg.
    neem tijd voor de verwerking. Lichamelijk ben je er snel bovenop, geestelijk blijft het lang malen in je gedachten.
    Heel veel succes

6. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik heb net ook een nieuw onderwerp hierover geopend. Net als jij zijn wij er gister met de termijnecho achter gekomen dat het hartje niet meer klopt. Waarschijnlijk een weekje geleden gestopt met groeien. Ik zou nu 9 weken zwanger zijn...

Heb er geen woorden voor. Het is gewoon klote!

Heb deze week vrijgenomen/ziek gemeld. Voel me gewoon blegh.. En heb nergens zin in..

7. es1977

es1977 Actief lid

Aug 25, 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi hier hetzelfde ik was gisteren 9 weken en 6 dagen maar het was ongeveer twee weekje geleden al gestopt met groeien.Want ik had 18 daagjes terug nog een echo gehad en toen klopte het hartje maar het was al veel te klein.
    Ik wil je veel sterkte wensen voor een vrijdag en de tijd erna het is allemaal niet niks .
    Ik wordt morgen gecurriteerd.

Liefs Esther

8. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

Aug 20, 2008
    230
    0
    0
    almere
    hey meiden

dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
    Het is zeker niet niks, zie een beetje op tegen vrijdag.
    Ik werk zelf in het ziekenhuis als verpleegkundige maar ben nog nooit onder narcose geweest, vind het wel eng.
    Maar ga in het ziekenhuis waar ik werk, en weet dat er heel veel lieve mensen werken.

Ik wil voordegene die op dit moment hetzelfde mee maken ook heel veel sterkte en kracht wensen.

liefs rosalie
    en bedankt voor jullie reacties

9. inge08

inge08 Actief lid

Mar 21, 2008
    204
    0
    0
    sterkte! Ik weet wat je doormaakt! Tis vreselijk!

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meissie,

hoe voel je je nu?
    Wel naar nog allemaal en erg onwerkelijk zeker?

Gister heb ik een curettage gehad, en ook al is het natuurlijk niet leuk wat er allemaal gebeurd, toch wil ik je melden dat het bij mij 100% is meegevallen! Naderhand heb je een beetje een gevoel dat je ongi bent, maar voor de rest geen pijn.......

Nogmaals sterkte en laat het me weten als je behoefte hebt om te praten!

Liefs Eleni

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

*dubbel geplaatst*

12. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    heel veel sterkte,ook vrijdag natuurlijk.
    Geeft een hoop verdriet na zoveel vreugde..
    liefs Marina

13. jbl

jbl Lid

May 5, 2008
    51
    0
    0
    ik was in het me ook alles wijs aan het maken maar het lichamelijk stelde niets voor vergeleken met het geestelijke klap erna maar dan spreek ik voor mezelf

ik wens dames veel sterkte met hun verlies en dames die nog zwanger zijn een voldragen zwangerschap

14. zusterrosa

zusterrosa Actief lid

Aug 20, 2008
    230
    0
    0
    almere
    Dank je wel voor je bericht
    Heb ff een tijdje niet op het forum gezeten.

Gelukkig viel bij mij de curretage ook reuze mee, voelde ook als menstruatiepijnen. Zag er eerst erg tegenop.
    Hoe gaat het nu verder met jou, emotioneel gezien?

Ik heb zo mijn momenten. Wij hadden vakantie en ben dus nog 2 weken samen met mn vriend thuis geweest en dat was erg fijn.
    Veel lieve berichtjes en belletjes gehad van vrienden, familie, collega's. Is ook erg fijn. Maar dan ben je op een feestje en dan hoor je iemand zeggen: die en die is ook zwanger. En dan denk ik: wat leuk dat wil ik ook.

Ben zo bang dat het niet zomaar weer lukt. Heb jij dat gevoel ook wel eens?

Liefs rosalie

15. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    hoi,

Heel veel sterkte, ook ik ben na een zwangerschap van 8wk/6 dg in afwachting van een miskraam, helaas was het hartje gestopt met kloppen.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    In een eerdere relatie heb ik 2 keer een missed abortion gehad. Ook met 16 weken. Toen kreeg ik eerst weeenopwekkers en toen ik voldoende ontsluiting had een roesje en curretage.

Na die curretage heb ik vreselijke naweeen gehad, ik lag rollend over de vloer van de pijn.

Bij mijn 2e curretage van een leeg vruchtzakje heb ik nergens last van gehad.

Nu in afwachting van een miskraam na onze derde en laatste icsi poging, wij zijn uitbehandeld, voor ons geen tweede kans meer..

Bij ons loopt of liep het vruchtje een week achter op de groei en de hartactie was heeeeeeel traag..

Volgens de arts zou het spontaan afkomen, maar morgen zijn we een week verder en nog geen druppel bloed of buikpijn. Dat had ik bij die andere 2 keren overigens ook niet..

Ik bereid me voor op een curretage..

Share This Page