Hallo dames, Even een dilemma... de 20ste was me nod toen licht positief getest.. Maandag begon ik te vloeien, Dinsdagochtend bloed laten prikken en nog een testje gedaan bij de huisarts en had wat weefsel verloren. Al die dagen geen pijn of krampen gehad in me buik of rug...normaal gesproken heb ik daar altijd last van. Maar nu niet, alleen gisteren een beetje last van me buik. Gebeld of ze de uitslag al hadden van me bloed en die hadden ze helaas nog niet, maar het testje was wel negatief bij de huisarts. Maar het rare is nu dat ik nog steeds duizelig ben, vocht uit me borsten en mijn temp is vanaf maandag weer stijgende heen. Hij was maandag 37.1 dinsdag 36.8 gisteren 36.9 en vanmorgen zelfs 37.0 Als het niet goed gegaan is hoort me temp toch niet te stijgen? Dit snap ik dus helemaal niet. Ben ook niet ziek of zo... Me temp is nog niet onder de verticale lijn gekomen... Kijk maar naar me tempkaartjes....dan kun je het zien... Graag jullie reactie! Het weefsel heb ik op de foto staan in me album, mochten jullie daar iets vanaf weten. Heb alleen dit weefsel verloren en geen vruchtje of zo....Het vleoeien begon met 4 weken en 3 dagen..en de volgende dag kwam dit eruit. Alvast bedankt! Liefs van mamatje
ja, sammie dat klopt. Hoezo? Me bloeduitslag was er...hcg was 3 geprikt op 4 weken en 4 dagen. Niet goed dus...is wel degelijk niet goed gegaan helaas.