bevallen voor indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sas, 20 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Wie weet of je alleen kunt bevallen als het kindje is ingedaald? Of kan het ook zomaar spontaan terwijl het nog niet ingedaald is?

    Heb geen idee...

    Gr. Sas.
     
  2. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik weet alleen dat een 1ste kindje van te voren ingedaald moet zijn , en een 2 de kindje kan tijdens de weeen nog indalen .

    groetjes yvonne
     
  3. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    naomi was niet helemaal ingedaald maar dat kwam door de navelstreng de laaste 3weken voor ik was uitgeteld van der kwam ik onder de gyn terecht en hoefde me geen zzorgen temaken ik kon op de normale manier bevallen
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ons kindje is gisteren pas echt helemaal ingedaald, voor zover ik weet is het geen probleem zolang het kindje maar in de goede houding (dus geen stuit ligt) toen onze baby nog niet ingedaald was, werd er alleen gewaarschuwd dat als mijn vliezen zouden breken, ik moest gaan liggen en direct de vk moest bellen, doordat het hoofdje van het kindje dan niet het vruchtwater tegen houdt,en het er te snel uitloopt
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goh Sientje, het begint op de schieten he meis :) Ik ga vast voor je duimen dat je een voorbeeldige bevalling mag krijgen ;)
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dankjewel!
    Eerlijk gezegd heb ik er nu ook redelijk genoeg van en kan het mij niet snel genoeg beginnen..maarja geloof dat de baby nog lekker warm zit en er nog niet veel zin in heeft.. :cry:
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou, de grootste wachttijd heb je in ieder geval gehad moet je maar denken. en je weet het he, de laatste loodjes......ja ja, het zwaarst.
    Ik hoop dat je uk snel nieuwsgierig wordt naar de buitenwereld. Houd er eens een snoepie voor, misschien wil ie dan komen, hahahaha ;)
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hahaha, ja dat is een idee geloof dat er ook nog leukere dingen waren gemeld om de bevalling op te wekken....haha dat eerst maar eens proberen en anders met de Haribo bak ervoor haha :) ;) !
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    In ieder geval suc6 met beide pogingen ;)
     
  10. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai! Mijn jongste was helemaal niet ingedaald, ook niet tijdens de bevalling, pas toen de verloskundige mijn vliezen brak daalde hij in en 10 minuten daarna werd hij geboren. Maar dat was wel mijn derde kindje natuurlijk dat zal wel wat verschillen.

    Suc6 Wendy
     

Deel Deze Pagina