Hallo meiden, even mijn verhaal in het kort.. Afgelopen vrijdag heb ik een curretage gehad ik was 10 weken zwanger..ik heb vrijdag en zaterdag gevloeid normale hoeveelheid zondagochtend nog een beetje en daarna niks meer gezien..ik was blij dat het zo snel over was want ik ga over 12 dagen op vakantie en zolang je vloeid mag je niet zwemmen in bad gemeenschap of tampons.. Gisterochtend hebben mijn vriend en ik weer gemeenschap gehad omdat het bloeden gestopt was..daarna kreeg ik last van lichte buikpijntjes het ziekenhuis gebeld en die vertelde dat dat heel normaal was.. Nu ga ik naar naar het toilet en het vloeien is weer begonnen ook heb ik last van een zeurende buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.. Kunnen jullie dit verklaren of zijn er meiden die dit ongeveer het zelfde gehad hebben..ik hoop op reacties Liefs mel1989
Ik wel hoor! Ik vloeide ook en na 3dg dacht ik dat het over was! Ben toen creatief in de tuin gaan werken maar na 15min kreeg ik alweer buikpijn en weeenachtige krampen. toen begon het bloeden weer opnieuw! het is heel normaal hoor. kan best zijn dat dit nu nog 2wk zo doorgaat. hoop het niet voor je.. ik was na 1week klaar met vloeien en heb toen ook pas gemeenschap gehad met mijn man..eerder vond ik het "eng" omdat het toh een wond in/aan je baarmoedermond is! Heel veel sterkte ermee meid!
Dank je wel voor je reactie..Wat vervelend dat jij dit ook hebt mee moeten maken maar wat fijn dat je weer elkaar ermee kunt helpen..ik ga over 12 dagen op vakantie en ben bang dat het dan nog zo is..de vakantie stond al gepland maar ik mag niet veel doen als ik nog vloei..duimen maar dat het snel weer over is liefs
Hey, Elk lijf reageert anders helaas.. bij mij begon het pas met 2wkn te vloeien (en heftig..) ging toen net naar de zwaluwhoeve met een vriendin. heb toen gewoon elk half uur een tampon verwisseld en hierdoor was het best te doen.al wens ik het niemand toe! heb 2 wkn geleden een normale miskraam gehad zonder currettage en heb hier veel minder van gevloeid. hoop dat het met je vakantie over is maar als je dan een tampon gebruikt kan dit volgens mij geen kwaad hoor! Dit is vooral als het nog een wond is voor infecties dacht ik. Sterkte!
Ey hoi. 2e x bij mij gebeurde dit ook. Curretage, paar dagen beetje gebloed. Toen was het over maar paar dagen daarna werd ik 'normaal' ongesteld. Waarschijnlijk (tenminste hoop ik voor je) is het met een paar dagen klaar...
Hey Mel, ten eerste, wat vreselijk dat je dit moet meemaken.. Ik kan je wel geruststellen in de zin dat ik exact hetzelfde heb gehad na mn 2 curretages.. Een paar dagen bloed, toen niks meer (dacht ook dat t gedaan was) en toen opeens volle bak 'ongesteld'(?)... Toen dat voorbij was, ging mn cyclus wel meteen verder alsof er niks gebeurd was.. Gewoon weer eisprong en menstruatie netjes optijd, alsof die bloeding dus echt gewoon een menstruatie was geweest.. Dat vond ik dus een kleine pleister op de wond, want zag de bui al hangen dat ik 10 weken kon gaan zitten wachten tot mn volgende menstruatie!! Gelukkig niet dus.. Dus hoop voor jou heeeeel erg dat dit hetzelfde is en dat je cyclus misschien weer in gang is gezet en dat je snel weer vooruit kunt gaan kijken.. Heel veel sterkte meis!!