Hallo Ik heb gister nog geen uurtje helder bloed verloren Is gelijk een echo gemaakt en was wel een vrucht zakje te zien Eigenlijk er na ben ik zwarte vlokjes gaan verliezen ( ga er van uit oud bloed) Zit in me urine (kan ik zien want doe mee met mvm ) En soms paar zwarte stipjes op wc papiertje bij het af vegegen Ben nu heel erg bang dat het mis gaat Wat denken jullie een vroege miskraam of kan het toch nog goed komen ? Heb niet echt buik pijn aleen drukkend gevoel.op.me blaas 25ste heb ik weer een echo
Even urine brengen kan een blaasontsteking zijn en dan mag je niet mee doen met Mvm. Ik duim voor je dat het dat is! Oud bloed is normaal geen mk.
ik heb geen blaas ontsteking gelukig maar geen bloed verlies meer gehad en ook geen zwarte vlokjes meer ( niet in de urine en niet bij het af vegen ) het zat ook niet echt in me urine maar kwam wel uit me vagina niet meer gehad woensdag weer een echo en hopen dat dan alles goed is
Ik denk dat je gerust kunt zijn meis Op de echo een mooi vruchtzakje gezien en oud bloed is heel normaal.
Hier had ik met dezelfde termijn een flinke blaasontsteking. Gek werd ik van t bloed wat k verloor. Onzeker vooral. Maar bij mij moest de urine op de kweek om het te kunnen zie. Uiteindelijk na 2 ab kuren nog niet over en Cranberrietabletten gaan slikken. Dat werkte goed! En hij is bijna 1
Bij ons begon het helaas wel met klein beetje vlokjes. We duimen voor je dat het bij jou wel goed gaat! Hoeft idd niet iets betekenen. Bloedverlies schijnt vaker voor te komen. Al was het bij ons helaas een slecht voorteken.,
gister me echo gehad bij verloskundige die was niet goed en moest meteen door naar de gyn ik woord dinsdag gecuriteerd dit om dat er een vermoede is dat het een partele mola zwangerschap is is dit niet het geval dan is het een naturlijke miskraam waar het fout is gegaan bij de aan leg van de placenta waardoor het hartje niet klopt iedereen bedankt voor de steun en reacties
Heb gister de uitslag ghad uit het zh ik had een complete mola zwangerschap Nu de mediche molen in Nogmaal bedankt voor de stetkte