Een dag om toch nog even bij stil te staan

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door chantal85, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zaterdag 21 juli 2012:

Het is 9.00 als ik wakker wordt gemaakt door een melding op mijn telefoon: your baby is 20 weeks now.

Ja ik weet het, misschien is het beter om de app te verwijderen. Ik kan het alleen nog niet. In het begin werd ik er verdrietig van. Maar vandaag niet. Ik draai me op mijn rug en denk terug aan mijn verjaardag. Mijn prachtige verjaardagscadeau: de positieve zwangerschapatest. Wat waren we ontzettend blij dat het na 3 jaar eindelijk gelukt was!! Het waren weken waarin we intens gelukkig waren. Natuurlijk ook bang, dat ok, maar vooral ook ZO blij. En daar wil ik aan terugdenken. Aan de mooie momenten.

Gisteravond werd ik ineens verrast door mijn man met een prachtige Mi Mon.eda ketting met een hanger eraan met geloof hoop en liefde. Die ketting waar je munten aan kunt hangen wilde ik al heel lang. Ik kijk in het bijgeleverde boekje en zie wat ik de volgende dag, vandaag wil kopen. 2 bijzondere munten met nog een kleinere hanger erbij zodat ze samen aan de ketting kunnen hangen. Om zo mijn vlindertjes te herdenken, waar ik stuk voor stuk heel veel van hou. 4 vlindertjes, in 4 talen "ik hou van jou". Ik zal de ketting vol trots dragen. Dicht bij mijn hart!

Foto van de ketting: 404 Error Page
    Ons laatste miskraamverhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/1002-25-april-the-day-after.html

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    kippenvel...

3. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Wauw, wat mooi!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  5. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Heftig.... Maar mooi gebaar , prachtige gedachte!

Deel Deze Pagina